Gå til innhold

48 åring med 30 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, wintergirl skrev:

Enig. Menn bør tenke på andre enn seg selv når de kommer oppover i alder de også. Ikke bare hvor heldige de er som har fått seg ei "ungjente" de kan sette barn på. Ikke moro for ungen når den blir 20 og pappa er 70. Riktignok mange sunne og spreke 70 åringer, men uansett. Og ikke mye moro for moren heller.

Tror du menn sier nei når de får tilbud fra en 20-30 år yngre kvinne som vil ha dem ? Nei det gjør de slett ikke.!  Har en i min fam som nekter å ha jevnaldrende damer...de er for "gamle" for ham sa han.  Han har datet 25 år yngre damer før han ble gift med ei 28 år yngre kvinne fra utlandet...Dette hadde han ikke kunnet holde på med hvis yngre kvinner hadde sagt nei til sex forhold..., for etter dette ville han ikke lengre ha "eldre" damer som var 5 år yngre...Og han fikk det som han ville. Dama degger for ham og skjemmer han bort slik de har det for vane i hjemlandet...mannfolk sier jeg.

 

Anonymkode: 7c9e0...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du menn sier nei når de får tilbud fra en 20-30 år yngre kvinne som vil ha dem ? Nei det gjør de slett ikke.!  Har en i min fam som nekter å ha jevnaldrende damer...de er for "gamle" for ham sa han.  Han har datet 25 år yngre damer før han ble gift med ei 28 år yngre kvinne fra utlandet...Dette hadde han ikke kunnet holde på med hvis yngre kvinner hadde sagt nei til sex forhold..., for etter dette ville han ikke lengre ha "eldre" damer som var 5 år yngre...Og han fikk det som han ville. Dama degger for ham og skjemmer han bort slik de har det for vane i hjemlandet...mannfolk sier jeg.

 

Anonymkode: 7c9e0...cce

Hva er den kognitive kapasiteten på disse folkene da? Både den eldre mannen og de yngre kvinnene? Neppe de skarpeste knivene i skuffen. Litt moderat svikt i frontallappene er nok en forutsetning for både menn som går etter yngre kvinner og kvinner som tar til takke med eldre menn. 

Anonymkode: 0e6f2...eba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er den kognitive kapasiteten på disse folkene da? Både den eldre mannen og de yngre kvinnene? Neppe de skarpeste knivene i skuffen. Litt moderat svikt i frontallappene er nok en forutsetning for både menn som går etter yngre kvinner og kvinner som tar til takke med eldre menn. 

Anonymkode: 0e6f2...eba

De damene der mangler ikke kognitiv kapasitet nei ! Tvertimot de er smarte og har god utdannelse og er opptatt av framgang og det materielle... men de har kanskje "daddy issues"?  At de fleste menn faller for yngre er vel naturlig, de aller fleste attraktive menn har jo yngre damer (Feks Fabian Stang)...men at unge opppegående kvinner synes at det er helt ok med partnere eldre enn sine fedre er for meg en gåte..

Anonymkode: 7c9e0...cce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du menn sier nei når de får tilbud fra en 20-30 år yngre kvinne som vil ha dem ? Nei det gjør de slett ikke.!  Har en i min fam som nekter å ha jevnaldrende damer...de er for "gamle" for ham sa han.  Han har datet 25 år yngre damer før han ble gift med ei 28 år yngre kvinne fra utlandet...Dette hadde han ikke kunnet holde på med hvis yngre kvinner hadde sagt nei til sex forhold..., for etter dette ville han ikke lengre ha "eldre" damer som var 5 år yngre...Og han fikk det som han ville. Dama degger for ham og skjemmer han bort slik de har det for vane i hjemlandet...mannfolk sier jeg.

 

Anonymkode: 7c9e0...cce

En ting er at de ikke sier nei til en yngre, men forventer at mye yngre kvinner vil ha dem. Ikke alle menn vil ha mye yngre kvinner heller. Det fins menn som setter pris på å ha  kvinner som er på deres egen alder. Har selv opplevd (som de fleste kvinner) at menn som er mye eldre , tror det er en selvfølge at jeg vil ha dem. De også syns kvinner på sin egen alder er for gamle, men tviler på at flotte selvstendige kvinner på deres alder vil ha dem også. Dessuten er det ingen selvfølge at unge kvinner fra andre land alltid er så snille i lengden.Voksne menn som trengs å dulles med er ikke akkurat å foretrekke heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, wintergirl skrev:

En ting er at de ikke sier nei til en yngre, men forventer at mye yngre kvinner vil ha dem. Ikke alle menn vil ha mye yngre kvinner heller. Det fins menn som setter pris på å ha  kvinner som er på deres egen alder. Har selv opplevd (som de fleste kvinner) at menn som er mye eldre , tror det er en selvfølge at jeg vil ha dem. De også syns kvinner på sin egen alder er for gamle, men tviler på at flotte selvstendige kvinner på deres alder vil ha dem også. Dessuten er det ingen selvfølge at unge kvinner fra andre land alltid er så snille i lengden.Voksne menn som trengs å dulles med er ikke akkurat å foretrekke heller.

Hvis menn på din egen alder ikke vil ha deg så får du bare sikte etter menn som er 5-10 år eldre enn deg da. Det er jo like mange kvinner som vil ha eldre menn som eldre menn som vil ha yngre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48/2 + 7 = 31.

Så etter 1/2 egen alder, pluss sju- regelen så er det ikke helt galt.

Det er greit så lenge begge er sånn høvelig i samme aldersperiode, voksne eller middelaldrende voksne om litt. Og jeg tror du kan få det helt toppers med han noen år. Men hva når du sjøl er middelaldrende, saftfull dame på 55 og han en gammel kall på 73?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er begge voksne, så sånn sett så er det intet problem, men 18 år blir adskillig stor aldersforskjell etterhvert som tiden går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
3 minutter siden, draug 75 skrev:

48/2 + 7 = 31.

Så etter 1/2 egen alder, pluss sju- regelen så er det ikke helt galt.

Det er greit så lenge begge er sånn høvelig i samme aldersperiode, voksne eller middelaldrende voksne om litt. Og jeg tror du kan få det helt toppers med han noen år. Men hva når du sjøl er middelaldrende, saftfull dame på 55 og han en gammel kall på 73?

Typisk.

Bland inn litt matematikk og plutselig er purunge jenter helt greit for menn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er trådstarter Hanne i romanen "Nei og atter nei" av Nina Lykke? Les og skratt / gråt, åkke som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lee Jones skrev:

Hvis menn på din egen alder ikke vil ha deg så får du bare sikte etter menn som er 5-10 år eldre enn deg da. Det er jo like mange kvinner som vil ha eldre menn som eldre menn som vil ha yngre kvinner.

Har sjans på yngre menn enn så lenge jeg. Dessuten så er ikke 5 år eldre noe big deal.  Det er jevnt i mine øyne. D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Bland inn litt matematikk og plutselig er purunge jenter helt greit for menn..

Bland inn litt biologi og plutselig "ain't we nothing but mammals"! :link: Løpetid!

Fort, quinde,luktesaltet, jeg dååååååner.av jomfrunalsk forargelse........... :bond:

Endret av Hurepoix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
2 minutter siden, Hurepoix skrev:

Bland inn litt biologi og plutselig "ain't we nothing but mammals"! :link: Løpetid!

Fort, luktesaltet mitt, jeg dååååååner............ :bond:

Beklager men dette skjønte jeg absolutt ikke noe av. Løpetid? Luktesalt? Hva vil du fram til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Beklager men dette skjønte jeg absolutt ikke noe av. Løpetid? Luktesalt? Hva vil du fram til?

At det kun er sosiale konvensjoner (og hunnenes egen evne til å yte motstand, yay, go girls!) som hindrer menn i å feie over det de kan få av kvinner som har gjennomgått puberten.

 

Og med sosiale konvensjoner mener jeg alt fra eldre menns aggresjon mot unge jyplinger som forsyner seg av haremet til romantiske idéer om kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hemoglobin
9 minutter siden, Hurepoix skrev:

At det kun er sosiale konvensjoner (og hunnenes egen evne til å yte motstand, yay, go girls!) som hindrer menn i å feie over det de kan få av kvinner som har gjennomgått puberten.

 

Og med sosiale konvensjoner mener jeg alt fra eldre menns aggresjon mot unge jyplinger som forsyner seg av haremet til romantiske idéer om kjærlighet.

Og dette mener du er nøkkelen til kjønnet menn..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Og dette mener du er nøkkelen til kjønnet menn..?

Nei, (hetro) folk generelt. De er horer innenfor et tynt ferniss av sivilisasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
Akkurat nå, Hurepoix skrev:

Nei, (hetro) folk generelt. De er horer innenfor et tynt ferniss av sivilisasjon.

Haha, å virkelig. Snakker du om deg selv nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ve jeg var sammen med en som var sammen med en som var 7år eldre en meg.. hun kalte meg barnslig og gjorde det slutt 52 ganger på ett år tror jeg.. 😂 ❤ skjønn jente da... jeg var nok ikke voksen nok 😂

Anonymkode: 692e4...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at de fleste normale, oppegående mennesker med høgskole/universitetsutdanning søker seg til jevngamle partnere. Kjenner ingen kvinner som går etter menn eldre enn de selv, og kjenner ingen menn som går etter kvinner yngre enn de selv. Da snakker jeg typisk aldersforskjell på 2-4 år opp eller ned. Ikke mer. 

Anonymkode: 0e6f2...eba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Haha, å virkelig. Snakker du om deg selv nå?

Nei, gud forby. Jeg er homo, vi er ikke næsty gnuer, we are unicorns! :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
6 minutter siden, Hurepoix skrev:

Nei, gud forby. Jeg er homo, vi er ikke næsty gnuer, we are unicorns! :rosaengel:

Så, du syns det er helt ok med så stor aldersforskjell? For det er tross alt det som er tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...