Uffda Skrevet 19. januar 2017 #61 Skrevet 19. januar 2017 7 minutter siden, Betty Blue skrev: Jeg definerer det også som alt for store muskler. Ikke pent. Så voksne mannfolk som trener blir uattraktive etter at de har pumpa jern noen år? Elsker dette, for det viser så tydelig hvor gjennomsyre samfunnet vårt er av feministiske holdninger og feminine idealer. Det finnes ikke en frisk mann som ikke kommer til å bli like svær som Brad Pitt i Troya om de trener kontinuerlig gjennom noen år. Det du sier er rett og slett at det ikke er pent å være en sunn, og normalt aktiv mann. Enkelte kvinner skulle vel sett at menn fikk østrogentilskudd fra puberteten av så de ikke ble for mandige.
Uffda Skrevet 19. januar 2017 #62 Skrevet 19. januar 2017 Dette er altså alt for svære muskler for enkelte. Absurd verden
Forundret.. Skrevet 19. januar 2017 #63 Skrevet 19. januar 2017 Jeg likte den første, er mest naturlig. 1
linsejesus Skrevet 19. januar 2017 #64 Skrevet 19. januar 2017 15 minutter siden, Uffda skrev: Så voksne mannfolk som trener blir uattraktive etter at de har pumpa jern noen år? Elsker dette, for det viser så tydelig hvor gjennomsyre samfunnet vårt er av feministiske holdninger og feminine idealer. Det finnes ikke en frisk mann som ikke kommer til å bli like svær som Brad Pitt i Troya om de trener kontinuerlig gjennom noen år. Det du sier er rett og slett at det ikke er pent å være en sunn, og normalt aktiv mann. Enkelte kvinner skulle vel sett at menn fikk østrogentilskudd fra puberteten av så de ikke ble for mandige. Så fint for deg at du er veltrent. Det er mange damer som liker det. Og så er det tydeligvis en del damer som liker mer "vanlige" kropper enda bedre, gjerne med litt hår på kassa og litt kosemage. Det har ikke noe med feminisme å gjøre, men at både menn og kvinner innbiller seg at alle foretrekker modelkroppen. Jeg er mann og synes modeller som regel er altfor spinkle. En sunn og normalt aktiv mann får ikke store muskler som Pitt på bilde 2. Da kreves det tvert imot, som du sier, kontinuerlig trening over år, spesifikt for å øke muskelmassen. At det er "mandig" er i beste fall en forenkling. Damer flest ser ut til se på mandighet som noe litt dypere enn hvor store muskler man har. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #65 Skrevet 19. januar 2017 Jeg kaller bilen min for Brad Pitt. Er svart og bilnr starter på BP***** Derfor Brad Pitt Anonymkode: 9f3d5...68b
Uffda Skrevet 19. januar 2017 #66 Skrevet 19. januar 2017 1 minutt siden, linsejesus skrev: Så fint for deg at du er veltrent. Det er mange damer som liker det. Og så er det tydeligvis en del damer som liker mer "vanlige" kropper enda bedre, gjerne med litt hår på kassa og litt kosemage. Det har ikke noe med feminisme å gjøre, men at både menn og kvinner innbiller seg at alle foretrekker modelkroppen. Jeg er mann og synes modeller som regel er altfor spinkle. En sunn og normalt aktiv mann får ikke store muskler som Pitt på bilde 2. Da kreves det tvert imot, som du sier, kontinuerlig trening over år, spesifikt for å øke muskelmassen. At det er "mandig" er i beste fall en forenkling. Damer flest ser ut til se på mandighet som noe litt dypere enn hvor store muskler man har. Jo, menn som trener kontinuerlig noen år og er i alderen 20-35 får absolutt muskelmasse tilsvarende den brad pitt har etter noen års trening. Det skal ikek så mye trening til, man skal bare vite hva man gjør og være opptatt av å gjøre fremgang Komme jo an på hva man definerer som normalt aktivt, men jeg regner det å gå på treningsstudio en time minst tre ganger i uka som ganske normalt for majoriteten av de i 20 og begynnelsen av 30. Da får menn som bruker tiden sin riktig en muskelmasse tilsvarende brad pitt. Den er helt naturlig og helt innenfor det en mann med normal hard fysisk aktivitet skal ha.
linsejesus Skrevet 19. januar 2017 #67 Skrevet 19. januar 2017 1 minutt siden, Uffda skrev: Jo, menn som trener kontinuerlig noen år og er i alderen 20-35 får absolutt muskelmasse tilsvarende den brad pitt har etter noen års trening. Det skal ikek så mye trening til, man skal bare vite hva man gjør og være opptatt av å gjøre fremgang Komme jo an på hva man definerer som normalt aktivt, men jeg regner det å gå på treningsstudio en time minst tre ganger i uka som ganske normalt for majoriteten av de i 20 og begynnelsen av 30. Da får menn som bruker tiden sin riktig en muskelmasse tilsvarende brad pitt. Den er helt naturlig og helt innenfor det en mann med normal hard fysisk aktivitet skal ha. Folk så ikke ut som Brad Pitt i Troy i gamle dager selv om de var ekstremt fysisk aktive. Jeg har vokst opp på landet med hardtarbeidende og råsterke mannfolk, ingen så ut som det. Ikke engang gamle kroppsbyggere så slik ut, selv om de trente hardt, for de hadde ikke den kunnskapen vi har i dag om alt som skal til for å bli virkelig stor. Jeg trener selv for å bli (først og fremst) større og (dernest) sterkere, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke kan vurdere min egen mandighet ut fra hvor stor jeg er eller hva jeg presterer på gymmen. Hva man tiltrekkes av tror jeg bestemmes mer av biologi enn kultur. Kvinner vil gjerne ha menn som ser mandige ut, men det er ikke synonymt med å ha veldig store muskler og/eller veldig lite fett. Det er en annen tråd her som handler om kroppshår på menn, og jeg tror det store flertallet av kvinner vil ha hårete menn, i motsetning til hva reklamer og filmer viser oss med sine glattbarberte brystkasser. En som ser ut som trener ekstremt mye kan nok også bli oppfattet som overfladisk. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #68 Skrevet 19. januar 2017 Er ikke superfan av Brad Pitt, men jeg ville valgt Fight Club-utseendet. Store muskler synes jeg er harry, i hvert fall i kombinasjon med halvlangt bleket hår og brunfarge. Gi meg heller en normalt slank mann som holder seg i form, uten å se ut som han bor i et treningsstudio. Anonymkode: 70ed7...c71 2
Uffda Skrevet 19. januar 2017 #69 Skrevet 19. januar 2017 10 minutter siden, linsejesus skrev: Hva man tiltrekkes av tror jeg bestemmes mer av biologi enn kultur. Kvinner vil gjerne ha menn som ser mandige ut, men det er ikke synonymt med å ha veldig store muskler og/eller veldig lite fett. Det er en annen tråd her som handler om kroppshår på menn, og jeg tror det store flertallet av kvinner vil ha hårete menn, i motsetning til hva reklamer og filmer viser oss med sine glattbarberte brystkasser. En som ser ut som trener ekstremt mye kan nok også bli oppfattet som overfladisk. Jeg tror vi hovedsaklig er uenige i hvo lett det er å få den kropsssammensettingen. Alt i alt er det liten forskjell på muskelmassen hans i noen av filmene, han er bare mye mer skrapa i fight club. Poenget mitt er det at samtlige menn som løfter vekter noen år får en muskelmasse tilsvarende det der, om den så skjules under kosefett. Det er en helt normal muskelmasse og å si at det blir for svært er rett og slett for dumt. Er det for definert for noen? Sikkert, men det er en helt normal muskelmasse som krever at du har helt normal og vanlig progresjon som man kan definere som å være i form. Jeg er utover det ikke uenig i teoriene dine angående hva kvinner er tiltrukket av. Jeg blåser egentlig i hva kvinner finner attraktivt .Jeg syns bare påstanden ble alt for dum. Se for deg at vedkommende engang får en sønn og faktisk fremmer holdninger som at han ikke må være normaltrent fordi det ikke er pent. Som om en 16 årig gutt som gjør progresjon på vektrommet ikke kommer til å se sånn ut innen han er myndig. De som ikke er klar over at det er helt normalt for en gutt/mann, og dermed rynker på nesen over helt vanlig maskulinitet. Det er bekymringsverdig
King in the North Skrevet 19. januar 2017 #70 Skrevet 19. januar 2017 Vet i hvertfall hvilken jeg hadde valgt. Han ser helt spinnvill ut i Troy..
linsejesus Skrevet 20. januar 2017 #71 Skrevet 20. januar 2017 9 timer siden, Uffda skrev: Jeg tror vi hovedsaklig er uenige i hvo lett det er å få den kropsssammensettingen. Alt i alt er det liten forskjell på muskelmassen hans i noen av filmene, han er bare mye mer skrapa i fight club. Poenget mitt er det at samtlige menn som løfter vekter noen år får en muskelmasse tilsvarende det der, om den så skjules under kosefett. Det er en helt normal muskelmasse og å si at det blir for svært er rett og slett for dumt. Er det for definert for noen? Sikkert, men det er en helt normal muskelmasse som krever at du har helt normal og vanlig progresjon som man kan definere som å være i form. Jeg er utover det ikke uenig i teoriene dine angående hva kvinner er tiltrukket av. Jeg blåser egentlig i hva kvinner finner attraktivt .Jeg syns bare påstanden ble alt for dum. Se for deg at vedkommende engang får en sønn og faktisk fremmer holdninger som at han ikke må være normaltrent fordi det ikke er pent. Som om en 16 årig gutt som gjør progresjon på vektrommet ikke kommer til å se sånn ut innen han er myndig. De som ikke er klar over at det er helt normalt for en gutt/mann, og dermed rynker på nesen over helt vanlig maskulinitet. Det er bekymringsverdig Men å se slik ut er jo nettopp ikke "vanlig maskulinitet",det er et forholdsvis nytt påfunn å se slik ut. Selv om det som sagt er en del jenter som liker det, ser man jo også at det er et resultat av nettopp trening, ikke arbeid. Etter hvert som stadig flere trener vil kanskje standarden forandre seg. Idealkroppen er fin å se på, men i virkeligheten er de fleste fornøyd, kanskje til og med foretrekker, mer vanlige kropper med litt fett og hår. 2
Betty Blue Skrevet 25. januar 2017 #72 Skrevet 25. januar 2017 På 19.01.2017 den 22.31, Uffda skrev: Så voksne mannfolk som trener blir uattraktive etter at de har pumpa jern noen år? Elsker dette, for det viser så tydelig hvor gjennomsyre samfunnet vårt er av feministiske holdninger og feminine idealer. Det finnes ikke en frisk mann som ikke kommer til å bli like svær som Brad Pitt i Troya om de trener kontinuerlig gjennom noen år. Det du sier er rett og slett at det ikke er pent å være en sunn, og normalt aktiv mann. Enkelte kvinner skulle vel sett at menn fikk østrogentilskudd fra puberteten av så de ikke ble for mandige. Dette var en tråd hvor man skulle dele sin subjektive oppfatning, og dette er min. Andre har muligens en annen mening enn meg her, men i motsetning til visse andre, så takler jeg det greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå