Gå til innhold

Hvilken Brad Pitt foretrekker damene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Første! Perfekt! 

Anonymkode: ab48e...3f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som jeg er litt eldre blir det definitivt Troy, min ygnre meg hadde muligens valgt fight club Brad.

Anonymkode: 5029b...f41

Skrevet
11 timer siden, antbug skrev:

Jeg likte best Fight Club-kroppen. Veldig store muskler er ikke helt min ting. 

I hvilken verden defineres det der som veldig store muskler?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kropp Brad Pitt har på seg???

Anonymkode: fe22b...2c5

Greit å kunne velge kropp etter humøret vel :ler: i dag vil jeg være formfull, i morgen drar jeg på skinnykroppen. 

Anonymkode: e0a1d...3c7

• Liker 1
Skrevet

Altså han der kan få meg nårsomhelst, hvorsomhelst, med hvilken kropp som helst 😂😂😂🙈

Anonymkode: 90cb8...b4a

Skrevet
11 timer siden, canacas skrev:

Jeg fatter ikke hvorfor Brad Pitt stadig skal dras frem som såkalt prototype på "fin mann". Han var fin i Thelma & Louise, ellers syns jeg lite om han - kropp, ansikt, skuespillerprestasjoner osv. 

Agreed.

Skrevet

Kan jeg velge Fight Club kroppen med ti kg ekstra fett jevnt fordelt? Sixpack er ikke hot.

Anonymkode: 7fc87...072

• Liker 1
Skrevet

Dette blir litt som å måtte velge mellom pizza og burger, begge er herlige, beste hadde vært et sted midt i mellom, men om jeg må velge så blir det nok det siste. :)

Skrevet
35 minutter siden, Uffda skrev:

På kvinneguiden. For en stund tilbake var det en som sa at David Beckham så bola ut.

Anonymkode: 836a0...ceb

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Rose11 skrev:

Nå fant du frem det minst flatterende bilde du kunne finne. Alle kan være uheldig på bilder. Det kan både du og jeg. Så du han på Golden Globes for ikke så lenge siden? For der så han bra ut :) 

Vel. Det bildet ble tatt i tiden rundt skilsmissen. Skikkelig ute å kjøre. Var kanskje en vekker for han, som fikk han til å endre livsstil for det som vil komme senere i forbindelse med rettsak om barna. Tipper han angrer på at dumpet Aniston.. Jolie virker å være en hard negl. Kompromissløs.

Anonymkode: 2e16d...9fc

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Om jeg måtte velge så  Fight Club :)

Skrevet

Må nok bli Troy på meg, er en sucker for muskler 😋😅

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Det bildet ble tatt i tiden rundt skilsmissen. Skikkelig ute å kjøre. Var kanskje en vekker for han, som fikk han til å endre livsstil for det som vil komme senere i forbindelse med rettsak om barna. Tipper han angrer på at dumpet Aniston.. Jolie virker å være en hard negl. Kompromissløs.

Anonymkode: 2e16d...9fc

Skjønner ikke hvorfor han skulle angre på det?  Det er ikke rart Jolie har vært hard.  Mtp livstilen han har levd i følge media. Med hasjrøyking og mye festing. At det var derfor hun ikke orket mer. Jeg tviler på Jennifer hadde funnet seg i det. Var ikke en av grunnene til han dumpet henne fordi hun ikke ville ha barn? Brad hadde veldig lyst på barn. 

Endret av Rose11
Skrevet

Fight Club - Pitt :hjerter: Jeg liker lean.

Anonymkode: 53358...ab8

Skrevet

Øverste! Den nederste var alt for mye

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fight Club, helt klart. Men helst med litt høyere fettprosent.

Endret av Betty Blue
  • Liker 1
Skrevet
22 timer siden, Uffda skrev:

Jeg definerer det også som alt for store muskler. Ikke pent.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ingen, har aldri likt Brad Pitt.

Skrevet

En blanding av begge kroppene. Mannen min ser ut som en kryssning av brad pitt, rob love og jens Stoltenberg. Men gråhåret og med pappakropp og røyketenner :heks:

Anonymkode: 47373...912

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...