AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Vurderer denne formen for behandling, men er usikker. Ønsker derfor å høre med de av dere som har erfaring med denne behandlingsformen, erfaringer og om dere anbefaler denne. Men om dere ikke har erfart, men kun vurderer/ har lyst, så ønsker jeg også å få innspill fra dere også. Takk på forhånd! Anonymkode: bce32...64e
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Brukte det selv i 5mnd, funket bra på meg. Anonymkode: 8a301...c0d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukte det selv i 5mnd, funket bra på meg. Anonymkode: 8a301...c0d Hva slags tannstillingsfeil var det du fikk behandlet? 5 mnd høres så kort ut, virker som du hadde "småfeil" og ikke store/ kompliserte feilstillinger? Anonymkode: bce32...64e
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags tannstillingsfeil var det du fikk behandlet? 5 mnd høres så kort ut, virker som du hadde "småfeil" og ikke store/ kompliserte feilstillinger? Anonymkode: bce32...64e Never mind- det er jeg som roter. Det jeg brukte var Inman Aligner, ikke Invisalign. Inman Aligner er ment kun for de forreste tennene. Jeg hadde skjeve fortenner (de 4 forreste tennene) Anonymkode: 8a301...c0d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Personlig har jeg ikke brukt det, men en venninne gjorde det i ca. 1,5 år. Hun hadde ganske skjeve tenner, noen som stod litt innover etc, hun fikk et helt fantastisk smil etterpå. Anonymkode: ec0d5...6bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå