AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Slo til på et billig tilbud via Norwegian med tur til Alicante i begynnelsen av februar. Kun to dager. Er litt i tvil om jeg skal reise eller ikke, da det er så kort tid, og har ikke bestilt hotellrom enda. Ville du ha reist? Eller latt være å reise, og heller bruke pengene bedre på en ferie på sensommeren? (tenkte å reise i sommer uansett, men føler behov for å komme vekk litt nå) Anonymkode: 570be...1d3
Whoops Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Det er helt greie hoteller for rundt 50 euro døgnet i Alicanteområdet. Mat og drikke er også billig. Jeg hadde reist. Du får jo ikke tilbake pengene for billettene om det er lowfarebilletter. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Go for it! Det er lenge til sommeren. Anonymkode: 232e3...2d4
silkestrå Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Alicante er en herlig by, så jeg ville helt klart reist! Bo på et fint hotell ved havnen (for eksempel Melia), spis deilig tapas, og nyt stemningen i byen når den er fredelig og nesten fri for turister.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå