Gå til innhold

Stygg lukt etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex i helgen med en jeg holder på med. Vi har tidligere brukt kondom, men hadde nå sex uten og jeg la merke til en utrolig stygg lukt som kom med en gang jeg kom hjem igjen. Altså på søndag, og det lukter fortsatt utrolig ille. Det smitter over på bukser og truser. Har sikkert dusja 6-10 ganger i løpet av 3 dager, men lukta er fortsatt like jævlig. Noen som vet hva det kan være, eller har hatt en lignende opplevelse??

Anonymkode: 77508...31b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakteriell vaginose ? Det kan faktisk utløses av sex. Men det beste er å gå til lege for å finne ut av det.

Anonymkode: bf4e8...046

• Liker 4
Skrevet

Har opplevd det selv, er vel at det blir en god mix av div bakterier der...pleier å gå over etter et par dager, hvis ikke bør man oppsøke medisink assistanse.

Anonymkode: bca43...4f2

Skrevet

Har opplevd det samme en gang, Gikk over etter 2-3 dager. Dersom det varer bør du gå til legen. Kan være bakteriell vaginose som andre her nevner.

Anonymkode: b92e1...e0e

Skrevet

Jeg synes sperm lukter vondt jeg da, og det går et par dager før alt har kommet ut skikkelig og lukta er helt normal igjen. 

Spesielt om folk snuser/drikker mye kaffe/har spist uregelmessig så lukter spermen grusomt. 

Anonymkode: 1411b...c29

• Liker 1
Skrevet

Hiv innpå slike melkesyrekapsler for vaginaen, du kjøper dem på apoteket og se om det hjelper. Ellers kan du prøve kulturmelk oppi der, samme greien.

Anonymkode: 31178...a3b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...