Gå til innhold

Fotballtur som gravid

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kjæresten og jeg har lenge planlagt en tur til England, vi tenker et par dager i London, og så til en annen by i noen dager, blant annet for å se en stor fotballkamp med favorittlaget hans.

Jeg vil da være fire-fem måneder på vei.

Kjæresten har plutselig begynt å få kalde føtter i forhold til kamp; han er veldig fotballinteressert, men han er redd noe skal skje med meg (og babyen) på et så stort arrangement. Jeg blir litt usikker selv når han forklarer hvorfor, selv om jeg nok tenker mest at det vil gå bra.

Det er jo bare vi selv som kan finne skikkelig ut av dette, men hva ville folk ellers ha gjort?

Vi skal uansett dra bort noen dager, men det blir i så fall en annen destinasjon, hvis vi ombestemmer oss med tanke på å dra på fotballkamp.

Endret av korallrev
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det han/du tenker kan skje?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, FantasDick skrev:

Hva er det han/du tenker kan skje?

Han tenker vel at noe skal skje på tribunen (få folk over meg eller noe), eller på tur til/fra stadion. At man er uheldig og havner "midt i noe".

Skrevet

Svært lite sannsynlig.  Større risiko at du blir påkjørt i morgen. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, korallrev skrev:

Han tenker vel at noe skal skje på tribunen (få folk over meg eller noe), eller på tur til/fra stadion. At man er uheldig og havner "midt i noe".

Det kan jo skje hvor som helst. London er ganske trygt og hooligans er stort sett litt mer siviliserte der borte.

Hadde ikke ofret det en tanke og dratt på tur, jeg! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte det samme da vi skulle på fotballkamp i Brazil, men det er jo noe annet. i endte opp med å droppe det, da ting kan oppstå i store folkemengder. I England ville jeg følt meg trygg da :)  Det er jo mye mer ordnede former...

Anonymkode: ef665...e09

Skrevet

Det kan skje noe på flyet, det kan skje noe på toget, t-banen, gata, eller hjemme i sofaen... 
Til og med hooligans har nok mellom ørene til å gjøre det dem kan for å skåne gravide og barn!

Anonymkode: c0948...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...