Gå til innhold

Kjendis Farmen 2017


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke det jeg. Skuffende om han liker den type silikonbimboer. Trodde han hadde mer vett en som så. 

Anonymkode: 65773...0de

Han er nok en ganske harry og primitiv type. Men morsom, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men seriøst. Sier alle jenter ja til ons med Petter? Han er jo så felles. Liker kvinnfolk det? Ikke redd for sykdommer?

Anonymkode: f44b8...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bossa Nova skrev:

Han er nok en ganske harry og primitiv type. Men morsom, da.

Joda, men trodde likevel ikke han likte den type falske silikon, Restylane og bot(on)ox-damer. Linni er jo operert i hue og ræva. Morsom ja, jeg digger han selv om jeg ikke ville hatt han selv. Litt for Harry for meg og røyk er ekkelt. 

Anonymkode: 65773...0de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 20.1.2017 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Så ikke det jeg. Skuffende om han liker den type silikonbimboer. Trodde han hadde mer vett en som så. 

Anonymkode: 65773...0de

Er nok ikke bare silikonbimboer. Dama hans er langt i fra silikonbimbo. Men  "eg elskar kvinnfolk og sprengjing"

Så slapp av du.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må Jarl elske seg selv så mye? Synes alle klipp med ham er så tilgjort. Man skulle tro han tror han spiller hovedroller i en actionfilm hvor han spiller en helt eller noe.

Anonymkode: 18e73...4eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova
1 time siden, Silfen skrev:

Jarl må bare sjekke opp kari,  for de passer godt sammen.

To så sterke personer frastøter hverandre som to magneter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarl er kjekk da, det skal han ha. Men creepy personlighet, ihvertfall på farmen. 

Anonymkode: e51b4...e88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører rykter om at Linni er en golddigger, stemmer det?

Og Petter, kan ikke han vennligst kutte ut maset om at han snart føler seg som en mann. Vi har forstått det nå Petter at du synes det er stas å få litt skitt under neglene og svettelukt i klærne. Kompisene dine i hovedstaden kommer garantert til å synes at du er et råskinn nå.

Anonymkode: 53e5d...eff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarl Brøleape og for høy på seg selv. Sa 2 ganger han skulle velge de sterkeste til utfordring. Kokken Lars

og blide Pihl. Feigt - Jarl er jo dobbelt så stor jo. Kunne ikke unngå se så "svart" Jarl ble i øynene før øksekastene. Wau ..skummelt. 

Anonymkode: 4c8bb...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hører rykter om at Linni er en golddigger, stemmer det?

Og Petter, kan ikke han vennligst kutte ut maset om at han snart føler seg som en mann. Vi har forstått det nå Petter at du synes det er stas å få litt skitt under neglene og svettelukt i klærne. Kompisene dine i hovedstaden kommer garantert til å synes at du er et råskinn nå.

Anonymkode: 53e5d...eff

Jeg har i hvertfall ikke sett henne i et forhold med en "normal" fyr. Hun var vel så vidt borti OnklP en periode, men dumpa han kjapt når hun innså at han ikke akkurat vasser i penger eller har de kuleste vennene for å si det sånn. 

Faren til Dennis har jo greit med penger, han Olav Tvenge enda mer og han tenåringsgutten hennes har vel en far som er ganske stinn av penger så vidt jeg har skjønt. Regner med det er han som betaler mye og ikke Linni som betaler for alle reisene osv de gjør. 

Bare slett om dette er upassende, bare en observasjon jeg har gjort meg. ;-) 

Anonymkode: 1acf2...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, LiseTV skrev:

Bra at det var Jarl som tapte kampen.

Tja, ikke nødvendigvis bra for underholdningen, men Pilgaard bidrar jo også der. Ideelt sett skulle Jarl valgt Tore eller Lavrans og vunnet slik at begge hadde blitt med videre. Kari og Jarl har vært de som har bidratt mest til underholdningen så langt, så får vi se om Linni kan skape noe action som storbonde denne uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Hallo, spoiler much!

Spoiler? At jeg tror Linni blir storbonde er vel ingen spoiler, med tanke på hvordan de reagerte på valget så finnes det vel ingen annen mulighet? Kanskje Tore, men etter alt å dømme Linni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...