Kipa Skrevet 26. juli 2002 #1 Skrevet 26. juli 2002 jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, hjelpe meg under ett døgn igjen til alt er i gang. Jeg glede- gruer meg, gleder mest!!! Nå er alt levert til Hotvet der vi skal ha selskapet, satser på at de ordner resten- deilig å slippe å tenke på slike ting. Det er vel bare å vente.... :D - men ett lite siste spørmål sånn på tampen...hva er lurt å drikke som ikke man må tisse av hele tiden..., jeg vet jeg må jo bare drikke noe, men juice, te og vann er i hvertfall noe man må tisse ofte av...skal vel ikke spise for mye jordbær heller...Synes det virker så inmari pes å komme seg på do med kjole og slør og underskjørt vel, det får bli som det blir. Lykke til dere andre 27.juli- bruder!!
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 26. juli 2002 #2 Skrevet 26. juli 2002 Vil bare ønske lykke, lykke til jeg. Får håpe det blir fint vær iallfall!
waco Skrevet 26. juli 2002 #3 Skrevet 26. juli 2002 Jeg hadde også vært litt småspent på en slik dag, men det er av helt andre årsaker forstår dere vel. Men uansett så vil jeg ønske deg lykke til, og at det blir en bra dag, såpass kan jeg vel unne mine meningsmostandere. Waco Lykke til!
Sonar Skrevet 26. juli 2002 #4 Skrevet 26. juli 2002 Lykke til imorgen!! Skjønner godt du er spent ja. Jeg har sommerfulger i magen hele tiden og det er 3 mnd til jeg skal gifte meg Håper dere får en fantastisk dag!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå