Gå til innhold

Merkeflashing på SoMe

Gjest Lille_Krokodille

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_Krokodille

Dette er noe jeg finner vulgært og patetisk. Særlig på Instagram ser jeg folk som flasher merkevarer som Chanel, Louis Vuitton osv... Nå tenker jeg ikke på de som legger ut slike bilder av og til, men de som gjør det HELE tiden for å skryte. Altså, jeg skulle ønske jeg hadde hatt råd til en merkeveske selv, men når du nesten hver eneste dag må legge ut bilder der du presser inn flest mulig merkevarer så blir det bare vulgært. Det blir litt overkill når skoene, beltet, dokumentmappa, mobilcasen, skjerfet og vesken er fra Louis Vuitton. Alt på en gang...Det blir litt sånn: 'En liten tur på jobben. #hverdagsliv #louisvuitton' 

Hva er poenget? Etter "de første hundre bildene" så blir det jo bare litt latterlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøst deg med at de neppe har de dypeste verdiene i livet og går glipp av mye fint på grunn av det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
4 timer siden, Marie90 skrev:

Kan du ikke bare slutte å følge dem? Man velger hvem man følger.

Jo, men det er jo mange kontoer som hadde vært interresante å følge med på, hadde det ikke vært for dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Dette er noe jeg finner vulgært og patetisk. Særlig på Instagram ser jeg folk som flasher merkevarer som Chanel, Louis Vuitton osv... Nå tenker jeg ikke på de som legger ut slike bilder av og til, men de som gjør det HELE tiden for å skryte. Altså, jeg skulle ønske jeg hadde hatt råd til en merkeveske selv, men når du nesten hver eneste dag må legge ut bilder der du presser inn flest mulig merkevarer så blir det bare vulgært. Det blir litt overkill når skoene, beltet, dokumentmappa, mobilcasen, skjerfet og vesken er fra Louis Vuitton. Alt på en gang...Det blir litt sånn: 'En liten tur på jobben. #hverdagsliv #louisvuitton' 

Hva er poenget? Etter "de første hundre bildene" så blir det jo bare litt latterlig...

Ikke glem at posene fra nevnte butikker også er en del av interiøret😂

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
1 time siden, Den røde fare skrev:

Ikke glem at posene fra nevnte butikker også er en del av interiøret😂

De må være med!!! Stable esker er også lekkert! Litt sånn byggeklosser for voksne... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

De må være med!!! Stable esker er også lekkert! Litt sånn byggeklosser for voksne... 😂

Bare passe på at merket på boksen/ posen er lett synlig for alle, da👍🏻 Så alle ser hvor mye penger en bruker på ting man kunne fått til en brøkdel av prisen, UTEN merke til og med😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både LV vesker og  Louboutin sko, men jeg innreder ikke med emballasjen! :P

Det er veldig harry. Når ble bæreposer en innredningsdetalj? Tror bare det er bloggere som gjør sånn.  Her blir de kastet og skoene satt i skapet. Legger aldri ut skrytebilder av dem og tagger absolutt ikke merkene. 

Synes det er fryktelig trashy å pushe merkevarer på sosiale medier. Æsj. Finn noen andre å følge. :link:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, parmanoia skrev:

Gjør som meg - jeg følger bare katter. :)

Å, jeg kjenner at jeg liker deg <3 Så dette er til deg: 

IMG_0594.JPG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere designervesker, bl.a. Louis Vuitton. Kunne aldri falt meg inn å legge ut skrytebilder av hverken veskene eller eskene de kom i 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

I mange tilfeller er nok poenget at instagrammeren får betalt for umerket produktplassering, det er en helt gjennomført tendens på IG, særlig hos bloggere med IG-profiler med mange følgere.

Resultatet er en hul og ganske latterlig kommunikasjon med følgerne.

21 timer siden, Marie90 skrev:

Kan du ikke bare slutte å følge dem? Man velger hvem man følger.

Dette er en debatt om en generell tendens/trend i SoMe. Om du ikke ønsker å delta i debatten, men bare avbryte den, er det bare å finne en annen tråd om et emne som faktisk interesserer deg. Man velger hvilken tråd man svarer i, og jammen er det nok å ta av. :) 

Endret av Aricia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Miss Marble skrev:

Å, jeg kjenner at jeg liker deg <3 Så dette er til deg: 

IMG_0594.JPG

Miawwwwww! Tusen takk! 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse