AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Jeg er så usikker! Har to flotte barn på 10 og 12 år. I utgangspunktet skulle det vært en til her nå, men på grunn av omstendigheter som var utenfor vår kontroll og som vi ikke visste utfallet av, ble det den gang en abort. Jeg er helt sikker på at jeg den gangen tok rett avgjørelse. Men, jeg tar meg i å daglig tenke på en baby. Hvordan det hadde vært å få en til, tenke på om jeg er fornøyd med tingenes tilstand osv. Ungene våre er jo store, selvstendige og klarer seg mye selv. Det er veldig godt å kunne gå en tur alene i fred og ro. Det er jo bare å glemme om vi får en til. Tenker også på om jeg virkelig vil gå gjennom en ny runde med nattevåk, barnehage osv igjen. mannen har veldig lyst på et barn til, mens jeg holder igjen. Tenker også på jobben min. Er veldig glad i den og føler et ansvar. Hvordan skulle det bli om man ble borte et helt år? Vil ikke at noen skal overta for meg. Har selv vokst opp med en attpåklatt, og jeg ser jo nå at det er utfordrende for mine foreldre å ha en 16-åring når de snart er og er blitt 60. Nå ville ikke jeg vært like gammel, men uansett. hva tenker andre i en slik situasjon? Anonymkode: 91666...712
Outlander Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Ja tenker at dere må bestemme utifra hva er best for et barn født til dere nå en hva du tror du savner slik at du blir babysyk når du har 2 eldre barn.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Jeg tenker at det kommer an på din alder. Jeg skal absolutt aldri ha en aptåklatt. Og skal ikke ha fler barn etter fyllte 30. Mine barn er mest sannsynlig ute av huset til jeg er 40-45, det er jo helt supert det🖒 god tid til jobbing og barnebarn. Anonymkode: 867fa...d89 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det kommer an på din alder. Jeg skal absolutt aldri ha en aptåklatt. Og skal ikke ha fler barn etter fyllte 30. Mine barn er mest sannsynlig ute av huset til jeg er 40-45, det er jo helt supert det🖒 god tid til jobbing og barnebarn. Anonymkode: 867fa...d89 Jeg er 34 år. Per nå vil nok hvertfall en av ungene være ute av huset til jeg blir 40, hvertfall sånn i forhold til hvor vi bor. Kan jo hende vi velger å flytte etter ungene bår de skal gå på skole, sånn at de slipper å flytte hjemmefra så tidlig. Det vil jo tiden vise. Anonymkode: 91666...712
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå