AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har aldri møtt pappaen min eller hatt noen kontakt med han, da han flyttet fra Norge før jeg ble født. Har alltid vært kjemperedd for å møte han og for å ha noe med han å gjøre, men i det siste har jeg blitt veldig nysgjerrig. Har navn og vet hvilket land han bor i. Vet også om flere familiemedlemmer. Han har prøvd å kontakte meg før for flere år siden, men da var jeg ikke klar. Vet også at han har stiftet ny familie, så vil ikke kontakte han i frykt for å ødelegge noe for dem. Er det noen her som har vært borte i lignende situasjoner? Har veldig lyst og er veldig nysgjerrig, men er også veldig redd for å bli skuffa hvis han ikke vil ha noe med meg og gjøre, så vet ikke hva jeg skal gjøre.. vet at det er bare opp til meg, men lurer på om noen har noen erfaringer eller tips og råd å komme med? Anonymkode: db92b...6a8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har prøvd å kontakte meg før for flere år siden, men da var jeg ikke klar. Basert på dette vil jeg rådgi deg til å ta kontakt med ham. Anonymkode: 8faf8...76c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Huff blir deprimert av alle disse trådene her inne for tiden. Anonymkode: 382a1...c80 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri møtt pappaen min eller hatt noen kontakt med han, da han flyttet fra Norge før jeg ble født. Har alltid vært kjemperedd for å møte han og for å ha noe med han å gjøre, men i det siste har jeg blitt veldig nysgjerrig. Har navn og vet hvilket land han bor i. Vet også om flere familiemedlemmer. Han har prøvd å kontakte meg før for flere år siden, men da var jeg ikke klar. Vet også at han har stiftet ny familie, så vil ikke kontakte han i frykt for å ødelegge noe for dem. Er det noen her som har vært borte i lignende situasjoner? Har veldig lyst og er veldig nysgjerrig, men er også veldig redd for å bli skuffa hvis han ikke vil ha noe med meg og gjøre, så vet ikke hva jeg skal gjøre.. vet at det er bare opp til meg, men lurer på om noen har noen erfaringer eller tips og råd å komme med? Anonymkode: db92b...6a8 Hvordan reagerer du om han ikke er interessert i å ha kontakt med deg? Er det verdt det for deg synes du? Hadde aldri klart å gitt opp barnet mitt etter noen forsøk for noen år siden... Anonymkode: f52fc...b88
MissStiles Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har møtt min biologiske far. Men kun en gang. Og det var nok for meg. Han bor i et annet land. Noe som er helt greit for meg. Moren min snakket veldig negativt om faren min og til slutt fant jeg ut at jeg måtte finne ut hvordan han er selv. Og det gjorde jeg. Vi har kontakt via mail men ikke noe mer enn det. Den kontakten holder for meg. Hvis du er klar nå, så ta kontakt med han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå