AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Del Skrevet 16. januar 2017 Hva synes dere om foreldre som ber barna om de kan klø dem på ryggen? Er dette helt greit? Jeg har vokst opp i et hjem det dette aldri ble spurt om. Mannen min spør barna stadig om det. De synes det er greit, og det er selvfølgelig utenpå gense/t-skjorte. Vet liksom ikke hva jeg skal synes om det. Er det greit å be barna om? Ikke noe stort problem altså, men jeg bare lurer på om det er noe jeg skal slutte å tenke på/bry meg om, eller om flere ikke synes noe om det? En sjelden gang er kanskje ok om en kjenner at det klør skikkelig. Men flere ganger i uken? Mulig dette er helt normalt altså, jeg er kanskje bare ikke vandt med det. Så vil gjerne høre meninger.. Anonymkode: e171a...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg ville ikke reagert på det. Anonymkode: 0bfdd...5e7 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg klødde min pappa på ryggen da jeg var liten så jeg ser ikke helt problemet med det. Ikke noe unormalt sånn sett, men kanskje din samboer trenger noe hudpleie av et eller annet slag, hvis det klør så ofte? Anonymkode: 4b0d3...77a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyAntebellum Skrevet 16. januar 2017 #4 Del Skrevet 16. januar 2017 Vet ikke, men dette var aldri vanlig i min familie. Mor spurte far og omvendt, dersom de trengte hjelp til å klø. det hele høres uskyldig ut, men i mine ører også litt spesielt. Hvorfor spør han ikke bare deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 16. januar 2017 #5 Del Skrevet 16. januar 2017 Klødde foreldrene mine på ryggen rett som det vsr jeg. Det gjorde mine barn med meg også. Hvorfor skal du reagere på det? Tenker du at mannen din blir tent av å bli klødd? Det trur isllefall ikke jeg 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #6 Del Skrevet 16. januar 2017 Nei, tror ikke han blir tent. Han har spurt meg før, og barna i tillegg. Men det går mot slutten for oss... Og vil ikke at han spør barna for mye på en måte. At han ikke tenker over det, og kanskje spør om å bli klødd er en måte å få dekt behov for kontakt...Men ikke på noen som helst måte seksuelt altså. Men tror ikke han reflekterer over det og tenker han bør la vær. Men er jo ikke et stort problem...bare jeg som syns man kan begrense slikt. Anonymkode: e171a...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #7 Del Skrevet 16. januar 2017 Merkelig ting å seksualisere. For det er jo på en måte det du gjør. Anonymkode: 4b0d3...77a 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #8 Del Skrevet 16. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det går mot slutten for oss... Og vil ikke at han spør barna for mye på en måte. At han ikke tenker over det, og kanskje spør om å bli klødd er en måte å få dekt behov for kontakt... Ærlig talt!! Anonymkode: 0bfdd...5e7 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Del Skrevet 16. januar 2017 Hæ? Jammen, kløing og kiling på ryggen eller på armen er jo kos. Jeg stryker barnet mitt på ryggen svært ofte jeg! Klart man kan spørre tilbake, men sjelden min orker da Synes jo forsåvidt det er vi voksne som skal gi barna kos, ikke omvent. Anonymkode: f9eb6...8f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #10 Del Skrevet 16. januar 2017 Kos? Å klø noen på ryggen er å hjelpe dem med et problem dem har, det er ikke kos som å puse noen på armen. Anonymkode: 4b0d3...77a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #11 Del Skrevet 16. januar 2017 Seksualiserer ikke, forskjell på det og litt kontakt for min del. Men er flott dere skriver meningene deres. Skjønner kanskje det er jeg som er rar. Var ikke mye kos og nærhet når jeg vokste opp. Ble ikke vist eller sagt ihvertfall. Så jeg kan nok reagere på ting jeg ikke "forstår ". Jeg viser og sier mine følelser for barna selv altså. Ikke tatt skade på noen måte, bare noen småting jeg ikke alltid forstår meg på... Anonymkode: e171a...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #12 Del Skrevet 16. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kos? Å klø noen på ryggen er å hjelpe dem med et problem dem har, det er ikke kos som å puse noen på armen. Anonymkode: 4b0d3...77a Jeg trodde det var som i kosen TS mente. Siden hun var redd det ble for mye spørring på barna. De fleste menn foretrekker kløing fremfor stryking/kiling. Å klø fordi det klør tar jo ti sekunder, og det dekker ikke noe nærhetsbehov som TS nevner at hun bekymrer seg over. Anonymkode: f9eb6...8f9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 16. januar 2017 #13 Del Skrevet 16. januar 2017 Tror du kan slappe helt av altså. Det er helt vanelig med fysisk kontakt mellom foreldre og barn, og så lenge barna ikke reagerer på det tror jeg du fint kan legge energien din en annen plass. I huset vårt har vi alltid klødd hverandre på Ryggen, og hat fysisk nærmer på 378 måter uten at det har vært noe unormalt over det. Kile under beina, plukke i håret, stryke på mage , klemme på hånda. Det er godt og viktig å være nære. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 16. januar 2017 #14 Del Skrevet 16. januar 2017 Tror ikke dette har noe med behov for nærhet å gjøre, han klør bare på ryggen. Min far klødde endel på ryggen pga sykdom (nyreproblemer) og spurte meg ofte om jeg kunne klø han, det var aldri noe problematisk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 16. januar 2017 #15 Del Skrevet 16. januar 2017 Med tanke på at du skriver st det går mot slutten på forholdet, virker det på meg som du lar deg irritere av det meste ved mannen. Nei, det er ikke unormalt at barn klør foreldre på ryggen, og ingen vil få varige mén av det. Av en mor som skuler og problematiserer alt og ingenting, kan man derimot få en del problemer med senere i livet. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 16. januar 2017 #16 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg har klødd mine foreldre på ryggen, dog veldig sjeldent, men synes ikke det var så ekkelt, fordi som jeg sa, veldig sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 16. januar 2017 #17 Del Skrevet 16. januar 2017 Du veit hva neste julegave blir! Kløpinne (eventuelt loppekur) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #18 Del Skrevet 16. januar 2017 I vår familie klør både barn og voksne hverandre ofte på ryggen. Det er nesten den eneste kosen mine ganske store unger fremdeles ønsker Anonymkode: ab7c8...fa1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippemor Skrevet 16. januar 2017 #19 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg sp.r mine barn ofte😂 Hadde jeg bare hatt lengre armer,så hadde jeg klart d selv. Og de klør under genseren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #20 Del Skrevet 16. januar 2017 Haha, alt man skal reagere på. Her klør vi hverandre på ryggen, både fordi det klør og fordi det er godt. Vi er så gærne at vi klør rett på huden! Anonymkode: de1d2...cc6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå