Gjest Sobril Skrevet 1. oktober 2010 #341 Del Skrevet 1. oktober 2010 Playboy Mommy - Tori Amos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 2. oktober 2010 #342 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) susannah and the magical orchestra - love will tear us apart: live versjonen av bonnie raitts "i can`t make yu love me". tror det var fordi jeg hadde litt kjip periode i forholdet når jeg hørte mest på den: og her Endret 2. oktober 2010 av norah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skoeska Skrevet 2. oktober 2010 #343 Del Skrevet 2. oktober 2010 Aha - A kind of christmas card The Verve - The drugs don't work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 3. oktober 2010 #344 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fields of Anthanry- Dropkick Murphys Fairytale of New York- The Pouges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 8. oktober 2010 #345 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg får litt klump i halsen av Heidersmenn av Stein Torleif Bjella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casablanca Skrevet 17. oktober 2010 #346 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fairytale of New York- The Pouges Ah, du har sett P.S. I love you? Etter å ha sett den blir jeg også litt rørt når jeg hører den :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThatWoodcut Skrevet 17. oktober 2010 #347 Del Skrevet 17. oktober 2010 Tong Hua av Michael Wong. Men det er på grunn av videoen så man må nesten se hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 17. oktober 2010 #348 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sangene til Petter Carlsen kan få meg til å gråte hvis jeg er i "riktig" humør. De er uansett utrolig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. oktober 2010 #349 Del Skrevet 21. oktober 2010 Av alle ting (eller sanger), "Så gla' i dæ" - Åge Aleksandersen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 21. oktober 2010 #350 Del Skrevet 21. oktober 2010 Wind beneath my wings - Bette Midler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest willemine Skrevet 21. oktober 2010 #351 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gabriellas song. den er så utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2010 #352 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg griner av Vesleblakken - hver gang Elsket forøvrig Frem fra Glemselen da jeg var liten og har grått mange modige tårer til "I en seng på Hospitalet", "Elvira madigan" osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 21. oktober 2010 #353 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ah, du har sett P.S. I love you? Etter å ha sett den blir jeg også litt rørt når jeg hører den :rødme: Har sett filmen, men rørt har jeg blitt av sangen i mange, mange år. Vet ikke hvorfor den treffer meg da teksten ikke er særlig rørende. Er nok julestemningen som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. oktober 2010 #354 Del Skrevet 21. oktober 2010 Den her Liker den veldig godt, men jeg kan ikke høre på den siden jeg blir så trist. Også den her Den er ikke like trist, så jeg kan høre på den uten å bli helt tett i nesa da hehehe Er noen fler også, siden jeg er et sutretryne, men det var disse jeg kom på i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyreelskern Skrevet 24. oktober 2010 #355 Del Skrevet 24. oktober 2010 Faith Hill & Reba McEntire - Sleeping with the telephone Rascal Flatts - Skin (Sarabeth) Bucky Covington - I'll Walk Shedaisy - Come Home Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #356 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da jeg var 12 døde lillebroren min og i begravelsen hans spillte de Eric Clapton - Tears in Heaven (på orgel da fordi de har ikke lov å spille av cd i kirken... those bitches). Men det er en sang som betyr veldig mye for meg og jeg tror Eric Clapton skrev den da hans sønn døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 26. oktober 2010 #357 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vamp - Våken drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. oktober 2010 #358 Del Skrevet 26. oktober 2010 Da jeg var 12 døde lillebroren min og i begravelsen hans spillte de Eric Clapton - Tears in Heaven (på orgel da fordi de har ikke lov å spille av cd i kirken... those bitches). Men det er en sang som betyr veldig mye for meg og jeg tror Eric Clapton skrev den da hans sønn døde. Det er ganske vanlig å spille CDer i begravelser og sånne ting, i kirken, så jeg skjønner ikke hvorfor de var så sære mot dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 29. oktober 2010 #359 Del Skrevet 29. oktober 2010 Beth Hart - Like you Minner meg om kjipe sommeren i år og kjærlighetssorg. Blir litt teary når jeg hører den, selv om det er en nydelig sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 31. oktober 2010 #360 Del Skrevet 31. oktober 2010 celine dion - because you loved me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå