Raven Emerald Skrevet 12. juni 2009 #221 Skrevet 12. juni 2009 Tenker de fleste skillingsvisene får meg til å grine. Men da særlig Vesleblakken og I En Sal På Hospitalet.
Gjest emmeline Skrevet 1. juli 2009 #222 Skrevet 1. juli 2009 The River. Gets me everytime... Det er noe sårt romantisk og litt bittert over den.
Brand Skrevet 5. juli 2009 #223 Skrevet 5. juli 2009 Brad Paisley & Alison Krauss - Whisky Lullaby Johnny McEvoy - Long long before your time Cat Stevens - Father & Son 126 - Graveyard Paradise Aerosmith - I don`t wanna miss a thing Garth Brooks - If tomorrow never comes Freddy Fender - Before the next teardrop falls
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2009 #224 Skrevet 6. juli 2009 Warwick avenue - Duffy Soulmates - Natasha Beddingfield Everybody hurts - REM One - U2 Kun fordi de minner meg om ekser som har betydd noe veldig spesielt for meg.
sleazejenta Skrevet 9. juli 2009 #225 Skrevet 9. juli 2009 Kommer ann på humøret, men har noen som veldig ofte får tårene til å komme frem.. f.eks Def Leppard - Long Long Way To Go Cinderella - Don't Know What You Got ('Till It's Gone) Bret Michaels - Fallen Poison - Something To Believe In Lita Ford & Ozzy Osbourne - Close My Eyes Forever Hollywood Rose - Last Cigarette Mötley Crüe - Brandon Tommy Lee - Hello Again Michael Jackson - You Are Not Alone Vamp - Tir N'a Noir (Alltid, ettersom den ble spilt i begravelsen til morfar) ellers får vel det meste av Rune Rudberg meg til å (hvertfall få lyst til) å grine, men det blir jo åpenbart på en annen måte
Brand Skrevet 9. juli 2009 #226 Skrevet 9. juli 2009 White Lion - When the children cry http://www.youtube.com/watch?v=ptLYG_p__30
sleazejenta Skrevet 9. juli 2009 #227 Skrevet 9. juli 2009 White Lion - When the children cry http://www.youtube.com/watch?v=ptLYG_p__30 Sææært altså, ikke sært at du nevnte den sangen i seg selv, men at jeg faktisk glemte å sette den på lista mi, og så kommer du med den rett etterpå
Brand Skrevet 9. juli 2009 #229 Skrevet 9. juli 2009 Sææært altså, ikke sært at du nevnte den sangen i seg selv, men at jeg faktisk glemte å sette den på lista mi, og så kommer du med den rett etterpå Ja, jeg stussa litt over at du ikke nevnte den
Gjest ferge Skrevet 9. juli 2009 #230 Skrevet 9. juli 2009 Her var mange flotte, følelsesladde og triste sanger.. Min liste: Tömmermenn - Smerte Tekst Kamelot - Abandoned Video Alanis Morissette - Uninvited (Fra filmen City of Angels) Tekst Alter Bridge - Blackbird Anathema - One Last Goodbye Tekst Sarah Mclachlan - Angel (også fra filmen City of Angels) Goo Goo Dolls - Iris (igjen en sang fra City of Angels) Cue - Burning Emiliana Torrini - Gollum's Song Saturnus - All Alone Video ..det var de jeg kom på i farten.. helt enig....følte jeg har svart på denne tråden før og lagt ut video, men det har jeg vel kanskje ikke likevel... tømmermenn? vi gråter visst av ulike musikk ser jeg:=)
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 13. juli 2009 #231 Skrevet 13. juli 2009 Mange fine sanger .. Fola blakken gir meg triste, men gode minner. En annen nydelig sang er Sønnavindsvalsen med Rita Eriksen.
LittGo Skrevet 13. juli 2009 #233 Skrevet 13. juli 2009 Damn Yankees "High Enough" Glemte visst å nevne Pink Floyd "Wish you were here"
Gjest Smaragd Skrevet 13. juli 2009 #234 Skrevet 13. juli 2009 Doug Stone sin sang "Love grows best in little houses" er nydelig! Dårlig klipp, men en hører sangen ganske bra Høøør på teksten da!!! :rødme:
Dolly-Betty Skrevet 13. juli 2009 #235 Skrevet 13. juli 2009 Right here wating for you... Det var ringetone som kom hvergang min første ordentlige kjæreste ringte meg. Så såret han meg og fant ei anna jente som var mye yngre enn meg. Får enda tårer i øynene... Era - Don't forget about me - får også fram tårer...
Gjest Invicta Skrevet 13. juli 2009 #236 Skrevet 13. juli 2009 Vel mange faktisk, hvis jeg er litt smådeppa allerede. Men disse to får meg alltid til å gråte: Tir 'na noir med Rita Eriksen Without you - Mariah Carey sin versjon
GlaJenta88 Skrevet 13. juli 2009 #237 Skrevet 13. juli 2009 En sang som får meg på gråten hver eneste gang jeg hører den er i grunn: Kjære tid, det er nesten sånn at tårene triller bare jeg skriver tittelen. Sarah McLaughlin - In the arms of an angel er også en bevegende sang.
robotkalle Skrevet 13. juli 2009 #238 Skrevet 13. juli 2009 Kristian Valen - Still Here Å, den er fin. Han er utrolig flink, syns jeg.
Alvira Skrevet 13. juli 2009 #239 Skrevet 13. juli 2009 (endret) I dag er det denne: Laleh - Snö Legger ved link til teksten... http://www.lyricmania.com/laleh-sn+-lyric.html Endret 13. juli 2009 av Alvira
Cannavaro Skrevet 13. juli 2009 #240 Skrevet 13. juli 2009 My Home Town - Bruce Springsteen Vekker følelser i meg - den hese stemmen som forteller om en by som går til grunne og en far som allikevel har stolthet til å fortelle sin sønn - at dette er din fødeby - før de drar avgårde. Sårt, og samtidig vakkert - best fremført i originalversjon fra 1984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå