Vaarin Skrevet 31. oktober 2008 #181 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Mutter og Ohne Dich av Rammstein Tilfører: You Can't Take Me fra tegnefilmen Spirit og Verbannung, altså den tyske versjonen av Not One of Us fra Løvenes Konge 2. Den tyske versjonen er helt klart best! Finner alle fire på jutub. Endret 9. januar 2010 av Vaarin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 31. oktober 2008 #182 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som får meg til å ty til tårene er * Metallica - Nothing else matters * Christina Aguilera - Hurt * Annie Lennox - in to the west * No doubt - Dont speak * REM - Everybody hurts * Sarah Mclachlan - Angel * Brad Paisley & Alison Krauss - Whiskey Lullaby Elsker the Rasmus, og de har en god del låter som får meg til å ty til tårene: * Still standing * Last Waltz * If you ever * Funeral song * Liquid * ++++ fler, gidder ikke å nevne fler. hehe Herregud, virker jo som den sippeungen jeg jo... Men hvis jeg har hatt det litt tøft, så er ikke tårene langt unna.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jørnsi Skrevet 31. oktober 2008 #183 Del Skrevet 31. oktober 2008 sangen som kan gi hvem som helst klump i halsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 31. oktober 2008 #184 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Bee Skrevet 6. november 2008 #185 Del Skrevet 6. november 2008 Hvis man lukker øynene for den teite videoen,er dette en av de vakreste sangene jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 6. november 2008 #186 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Denne versjonen av Roy Orbisons "You Got It" fra filmen "Boys on the side" Kjenner tårer i øyekroken bare av å tenke på den. Whoopi Goldberg og Mary- Louise Parker Endret 6. november 2008 av Reveal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snufs.. Skrevet 8. november 2008 #187 Del Skrevet 8. november 2008 "million miles away" av hanoi rocks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karoline :) Skrevet 20. mai 2009 #188 Del Skrevet 20. mai 2009 Når jeg var liten, sang mamma og pappa for meg. Å når det var pappa sin tur kunne han ikke synge blåmann blåmann, fordi blåmann hadde blitt tatt av bjørnen. Da var jeg lei meg lenge etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 20. mai 2009 #189 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg husker en sang mormor hadde på kassett: handlet om en liten jente som var på sykehus og skulle få komme hjem til diverse høytider. Endte med at hun døde. Het noe med "Hospitalet" tror jeg. Jeg stortutet hver eneste gang, og hadde sikkert gjort det nå også. "I en sal på hospitalet Hvor de hvite senger står Lå en liten brystsvak pike Mild og god med gyllent hår" Jeg pleide å synge den for farfar da jeg var liten, det kunne få han til å begynne å gråte hvis stemningen var den rette (eller gale om du vil). Han døde i forfjor, så bare at du nevnte den nå fikk meg i deppehumør....... *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 20. mai 2009 #190 Del Skrevet 20. mai 2009 Unchained melody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 20. mai 2009 #191 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Chris Isaac - Wicked Game Andrea Bocelli - Ave Maria Andrea Bocelli - Con Te Partirò Celine Dion - Think Twice Endret 20. mai 2009 av Christabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 20. mai 2009 #192 Del Skrevet 20. mai 2009 *** Soul Asylum - Runaway train (videoen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 20. mai 2009 #193 Del Skrevet 20. mai 2009 loNU4fVpO8E Som å skru på en kran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 21. mai 2009 #194 Del Skrevet 21. mai 2009 loNU4fVpO8E Som å skru på en kran Twilight er tristere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. mai 2009 #195 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) If tomorrow never comes... Ikke en spurv til jorden (salme) Begge disse knytter seg til personlige, smertefulle erfaringer. Endret 21. mai 2009 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvaine Skrevet 21. mai 2009 #196 Del Skrevet 21. mai 2009 Kent- Utan dine andetag Aner ikke hvorfor den sangen har en slik effekt på meg.. Har ingen erfaringer knyttet til sangen, men sliter på tårene når jeg hører den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 23. mai 2009 #197 Del Skrevet 23. mai 2009 Tyven Tyven av Dumdum Boys får tårene til å trille hos meg :snufs: Og Deilig er jorden... Da husker jeg oldemor og begravelsa hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest penguinlakris Skrevet 23. mai 2009 #198 Del Skrevet 23. mai 2009 Ray lamotagne - within you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancelot Skrevet 24. mai 2009 #199 Del Skrevet 24. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=orSndVeHaDI "Den stora dagen" Griner som en unge hver gang jeg hører den sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesla86 Skrevet 24. mai 2009 #200 Del Skrevet 24. mai 2009 You Can't Take Me fra tegnefilmen Spirit Så enig, så enig! Jeg hylgriner også ofte av Sound The Bugle fra samme film, særlig hvis jeg ser filmen. De er fine på norsk også. Ellers er det mange andre sanger jeg gråter av også, men kommer egentlig an på situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå