Eve Luna Skrevet 7. august 2009 #261 Del Skrevet 7. august 2009 13 horses av Alexander Ryback Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 7. august 2009 #262 Del Skrevet 7. august 2009 Denne (kun tekst her) får meg alltid til å grine hvis jeg hører den på radio. Men nå begynte jeg jammen meg å grine bare av å lese teksten og... jaja. Kan også lett begynne å grine av Tyven tyven med Dum Dum Boys og Deilig er jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #263 Del Skrevet 8. januar 2010 Kan også lett begynne å grine av Tyven tyven med Dum Dum Boys og Deilig er jorden. Jeg også. Særlig av "Deilig er jorden". Pluss "The story" med Brandi Carlile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 8. januar 2010 #264 Del Skrevet 8. januar 2010 Hverdag Helt enig. Blir fort en tåre i øyekroken av denne, særlig hvis den spilles på en litt dårlig masemamma-dag. Barna synes også den er trist. Merkelig i grunnen, for det er jo ikke egentlig en trist sang, bare veldig ettertenksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #265 Del Skrevet 8. januar 2010 Begynner alltid å gråte når jeg hører "Sov lilla syster". En utrolig strerk og rørende sang, som beskriver godt følelsene til oss som har gått igjennom noe slikt. Har også en annen sang som jeg får tårer av, nemlig denne nydelige sangen (den første ) :http://www.youtube.com/watch?v=fjGvDpa-LzM Vet ikke hva sangen heter, så hadde blitt glad hvis noen vet ? (er forøvrig en minnevideo for coble-søsknene. En utrolig trist historie. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 8. januar 2010 #266 Del Skrevet 8. januar 2010 Denne (kun tekst her) får meg alltid til å grine hvis jeg hører den på radio. Men nå begynte jeg jammen meg å grine bare av å lese teksten og... jaja. Kan også lett begynne å grine av Tyven tyven med Dum Dum Boys og Deilig er jorden. Snufs... Trist tekst. Fikk tårer i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 9. januar 2010 #267 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er flere sanger som får tårene fram hos meg - men en av de desidert vakreste jeg hører er med Sissel Kyrkjebø og Neil Sedaka. Hun har virkelig en fantastisk stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. januar 2010 #268 Del Skrevet 9. januar 2010 When daddy let me drive av Alan Jackson... Ikke vet jeg hvorfor, men det bare er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 11. januar 2010 #269 Del Skrevet 11. januar 2010 Jag vill alltid elska av Carola. Er nok fordi jeg har barn selv... Ufattelig trist sang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 11. januar 2010 #270 Del Skrevet 11. januar 2010 Tom Waits - Lullaby http://www.youtube.com/watch?v=Ja9iENIjU8U Den får meg ikke alltid til å gråte, men den gjør noe med meg hver gang jeg hører den. Både fordi sangen i seg selv er trist og fin, og fordi den har en personlig betydning for meg. Fantastisk fin sang, om enn noe sær, men samtidig utrolig enkel og rett fram - noe som gjør den ekstra fin i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. januar 2010 #271 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg hadde aldri hørt denne sangen før, men da mor og jeg gikk på kino for å se Mamma Mia, så holdt det hardt å holde tilbake tårene når Slipping through my fingers kom. Jeg har ikke barn selv, men nå som voksen så kan jeg relatere den til min egen mor, som en datter. Endret 11. januar 2010 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 11. januar 2010 #272 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde aldri hørt denne sangen før, men da mor og jeg gikk på kino for å se Mamma Mia, så holdt det hardt å holde tilbake tårene når Slipping through my fingers kom. Jeg har ikke barn selv, men nå som voksen så kan jeg relatere den til min egen mor, som en datter. Jeg må innrømme at jeg også gråt under den scenen. Men det var nok pga hele settingen, og ikke kun sangen. Men jo, sangen er utrolig fin. Og jeg føler jeg kan relatere til den jeg og, men helt hvorfor eller på hvilke måter forstår jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minou Skrevet 11. januar 2010 #273 Del Skrevet 11. januar 2010 "Because of you" med Kelly Clarkson. Tror jeg føler meg litt truffet av teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 11. januar 2010 #274 Del Skrevet 11. januar 2010 Iced Earth - I died for you & Sonata Arctica - Tears Of Ice, dei to gir meg tårer i augene kvar gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 11. januar 2010 #275 Del Skrevet 11. januar 2010 "Den fyrste song eg høyra fekk" gråter jeg alltid til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 11. januar 2010 #276 Del Skrevet 11. januar 2010 Live - Dolphins cry Live - Overcome Return - Sing me a song http://www.youtube.com/watch?v=edTuk3tyMi8 Vet ikke hva det er med disse sangene, men de rører noe ved meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 14. januar 2010 #277 Del Skrevet 14. januar 2010 Jag vill alltid elska av Carola. Samme her. Også Hotel Calefornia, fordi den minner meg om min biologiske far som dessverre ikke er her lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 16. januar 2010 #278 Del Skrevet 16. januar 2010 "Low", "Everybody Hurts" og "Why Not Smile" av R.E.M. Og "Here Without You" med 3 Doors Down. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 17. januar 2010 #279 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Er ytterst få sanger som får meg til å faktisk gråte, men vet om en som på enkelte dager kan tvinge frem småvåte øyne når den spilles på full guffe, det er Alex Morph - Walk The Edge (Morph Woody van Eyden Remix) ( http://www.youtube.com/watch?v=GPMswqj5y94 ). Evt. denne versjonen ( http://www.youtube.com/watch?v=8qOe0utZViY ) for de som liker vokal ) (4:45 og utover) Fra 1:40 og utover mens man ligger og dagdrømmer, er som å komme til himmelen!^^ Endret 17. januar 2010 av Mr. Jones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 17. januar 2010 #280 Del Skrevet 17. januar 2010 Tir n'a noir, som straks bringer minner til besteforeldrene mine Set the fire to the third bar - snow patrol just say yes - snow patrol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå