Syrine Skrevet 13. juli 2009 #241 Del Skrevet 13. juli 2009 The Beatles - Real love. Så nydelig at jeg griner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #242 Del Skrevet 14. juli 2009 Michael Jackson - She's out of my life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 14. juli 2009 #243 Del Skrevet 14. juli 2009 Vel, jeg er jo en landsens jente, så det må bli: The River av Brucer'n Annie's Song av John Denver Og faktisk også Ingrid Olavas versjon av her kommer vinteren. Minner alltid om en venn som la på røret for en del år tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Megdaa.. Skrevet 14. juli 2009 #244 Del Skrevet 14. juli 2009 Takida - Reason to Cry er dugelig. Samme med Bett Midler - The Rose. Nå er ikke jeg en spess sippete person Men. The rose var omtrendt livet til mamma, vi spilte den i begravelsen hennes. Så d sier seg jo nesten selv.. Reason to cry har også blitt spilt myyye hos meg det siste året. "All I Want , All I Need , Is To Make You Breathe." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 15. juli 2009 #245 Del Skrevet 15. juli 2009 Rebekah Del Rio- llorando Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kristoffersen_* Skrevet 19. juli 2009 #246 Del Skrevet 19. juli 2009 Er det den som lyder noe sånt: "I en seng på hospitalet..." jeg husker melodien med det er den eneste jeg husker av teksten, min stefar sang den hele tiden da jeg var liten. Trist ja.. Ellers Christian Valen m Still Here nå for tiden. Denne kan jeg! "I en seng på hospitalet, hvor de hvite senger står, ligger der en liten pike, mild og god med gyllent hår." Mamma lærte meg også å synge den på "taterspråk": Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. juli 2009 #247 Del Skrevet 19. juli 2009 Spørsmålet er vel heller hvilke sanger jeg ikke griner av... Kan begynne å grine av alle sanger jeg er glad i. Spesielt julesanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 20. juli 2009 #248 Del Skrevet 20. juli 2009 Tears in heaven av Eric Clapton får meg til å grine. Den ble spilt i begravelsen til en ung gutt jeg kjente. Noen ganger må jeg rett og slett slå av den låta for det blir for sterkt. Bakgrunnen for at Clapton skrev denne låta var jo fordi han mistet sønnen sin, skikkelig triste greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #249 Del Skrevet 20. juli 2009 kate bush eller maxwell - This woman's work. Forferdelig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 23. juli 2009 #250 Del Skrevet 23. juli 2009 Er veldig svak for "In the arms of a angel".... Klart, hele City of Angels filmen fikk meg til å gråte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 24. juli 2009 #251 Del Skrevet 24. juli 2009 Vamp- Tir na noir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emoticon Skrevet 25. juli 2009 #252 Del Skrevet 25. juli 2009 Etter at en som sto meg veldig nær omkom i en brann klarer jeg ikke høre Who by fire med Leonard Cohen uten å gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #253 Del Skrevet 27. juli 2009 "Eg ser" av Bjørn Eidsvåg. Presten sang den i begravelsen til bestefar og hver gang jeg hører den får jeg tårer i øynene.. Nydelig og trist sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glødelampe Skrevet 6. august 2009 #254 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg griner av Åge Aleksandersens http://www.youtube.com/watch?v=xsRuYOTBGmc. Hørte den for første gang nå nylig, og den hadde overraskende sterk effekt på meg... Gråter vanligvis ikke av sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ostepop_* Skrevet 6. august 2009 #255 Del Skrevet 6. august 2009 Finnes det noen sanger som faktisk får deg til å gråte? Må si at jeg har en del sanger som frembringer en del såre minner hos meg. Hallelujah er en av dem. :cry: tears in heaven,for den blr spillt i eksen min sin begravelse.. Og I cant help my self-kelly famely for den vekker vekker minner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ostepop_* Skrevet 6. august 2009 #256 Del Skrevet 6. august 2009 Tears in heaven av Eric Clapton får meg til å grine. Den ble spilt i begravelsen til en ung gutt jeg kjente. Noen ganger må jeg rett og slett slå av den låta for det blir for sterkt. Bakgrunnen for at Clapton skrev denne låta var jo fordi han mistet sønnen sin, skikkelig triste greier. Er du fra bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitcat89 Skrevet 6. august 2009 #257 Del Skrevet 6. august 2009 Celine Dion - Goodbyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 6. august 2009 #258 Del Skrevet 6. august 2009 Kanskje jeg er ultrateit nå, men det er to sanger av Shanaia Twain : from this moment og Youre still the one. Skikkelig klissete sanger! Det er ikke sånt jeg hører på til vanlig:P Meeen så igjen.. er man lykkelig og dødsforelsket så blir man litt bløt innvendig. I allefall jeg! Hørte den førstnevnte på en restaurant da vi var på ferie i sommer. Jeg satt med tårer i øynene nesten:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 6. august 2009 #259 Del Skrevet 6. august 2009 Denne kan få meg til å gråte: Og også denne: Sannsynligvis fordi det ikke er så lenge siden jeg så dokumentaren om han Før kunne jeg begynne å gråte av Forever Young fordi jeg ikke ville bli voksen Heldigvis viste det seg at det skulle bli ganske bra å bli voksen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_emma_* Skrevet 6. august 2009 #260 Del Skrevet 6. august 2009 Denne kan få meg til å gråte: Og også denne: Sannsynligvis fordi det ikke er så lenge siden jeg så dokumentaren om han Før kunne jeg begynne å gråte av Forever Young fordi jeg ikke ville bli voksen Heldigvis viste det seg at det skulle bli ganske bra å bli voksen også Enig med Forever young!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå