AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Har dere tips og erfaringer til afternoontea i London? The Ritz er jo kjent, men er opplevelsen verdt den stive prisen? Anonymkode: dd87c...501
Gjest Overrasket Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Fortnum & Mason for luksus The Wolseley for stil men rimeligere pris (ca 50 % av prisen for ovennevnte) The counter at Delaunay for lavpris-kategorien
Daria Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Vi var på Fortnum and Mason - det var helt fantastisk. Men ja, skal du ha det fancy og tradisjonsrikt blir prisen deretter - det var det dyreste måltidet vi hadde den ferien... Husk også at en del steder har kleskode - vi så et selskap bli avvist fordi mennene gikk i shorts.
Anglofil Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Anbefaler The Leonard Hotel, et lite boutiquehotell rett ved Oxford Street. Jeg elsker afternoon tea, og har vært på flere av de som er nevnt her, men The Leonard Hotel er min favoritt. Intimt, koselig og rimelig. Jeg fant det via Groupon, og ble svært positivt overrasket, hadde i utgangspunktet ikke de største forventningene til stedet. Hyggelig personale, meget god service, nydelig te, godt utvalg av scones, kaker, konfekt, sandwicher osv. Mvh Yvonne
VirrVarr Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 The Orangery i Kensington Garden. Nydelig og stilfullt både inne og ute. Og herrrlige scones med clotted cream 😋. http://www.orangerykensingtonpalace.co.uk/
Gjest Overrasket Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 33 minutter siden, VirrVarr skrev: The Orangery i Kensington Garden. Nydelig og stilfullt både inne og ute. Og herrrlige scones med clotted cream 😋. http://www.orangerykensingtonpalace.co.uk/ Det er mitt gamle nabolag! Har du vært der i det siste? Før syntes jeg at Orangery skilte seg ut kun pga. at lokalene er nydelige på en solrik vårdag, men at kvaliteten på selve serveringen var litt ymse. Det er mulig det har tatt seg opp etter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå