Minlillesky Skrevet 15. januar 2017 #1 Del Skrevet 15. januar 2017 Hei! Jeg ønsker å kjøpe brukt campingvogn. Campingvognen skal pusses opp og stå på fast plass (klar over utgifter til plassen den skal stå på). Men lurer på hvilken utgifter som kommer utenom? Er det årsavgift? Andre avgifter? Forskjell på veteran campingvogner og de nyere modellene ang utgifter? Gleder meg til å ta fatt på prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Del Skrevet 15. januar 2017 Den blå regjeringen har fjernet alle avgifter på campingvogn. Halleluja! Anonymkode: d06ea...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 15. januar 2017 #3 Del Skrevet 15. januar 2017 Tror neppe jeg ville kjøpt et oppussingsobjekt av en campingvogn. Du kan få mange gode vogner til greie priser. Hovedproblemet du får er fukt og med fukt kommer mugg. I tillegg så er campingvogndeler dyre. Mener at bare et framvindu koster 7-12000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 15. januar 2017 6 minutter siden, Akay skrev: Tror neppe jeg ville kjøpt et oppussingsobjekt av en campingvogn. Du kan få mange gode vogner til greie priser. Hovedproblemet du får er fukt og med fukt kommer mugg. I tillegg så er campingvogndeler dyre. Mener at bare et framvindu koster 7-12000. Skal ikke kjøpe vrak akkurat, men det skal pusses opp i form av maling, nye møbeltrekk osv Men om jeg må bytte det ene og det andre som gir en del utgifter, får jeg bare gjøre det Det blir jo bra til slutt uansett om man gjør det ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå