Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dattra mi på kun 15 år har hatt et hemmelig forhold til en mann på 28 år. Hun forteller meg at han er pappa til to. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si/gjøre. Hun bedde meg om å ikke si noe til faren hennes med engang, men jeg vet ikke om jeg vil klare og håndtere saken alene.

Hva ville du ha gjort? er helt målløs.

Anonymkode: 5ed7b...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt gæren?  RING POLITIET MED ENGANG!  Hun er under sexuelle lavalder som er 16 og dette er straffbart.  FYSJ! 

• Liker 18
Skrevet

Klarer ikke å bare skrive det!  Det er din plikt å beskytte ditt barn. Hun er ikke moden nok å vite at dette er helt feil. Problemet er at hun er på vei inn i puberteten og han utnytter de sterke følelser som er involvert når en har sex.  Finne ut hvem han er - tar telefonen hennes, finne ALLE meldinger fra han og gå rett til politiet.  Han er en pedofil. 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Outlander skrev:

Er du helt gæren?  RING POLITIET MED ENGANG!  Hun er under sexuelle lavalder som er 16 og dette er straffbart.  FYSJ! 

de har ikke hatt noe samleie eller noe, tok henne med til legen idag. Fortsatt jomfru

Skrevet

Hemmelig forhold da - hva betyr dette?  Jeg ville fortsatt ha fått tilgang til alle kontoer hun har på sosial media og telefonen hennes.  

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

de har ikke hatt noe samleie eller noe, tok henne med til legen idag. Fortsatt jomfru

Legen kan ikke sjekke om noen er jomfru... Hvordan innbiller du deg at det skulle foregå?

• Liker 35
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare bullshit. En lege kan ikke bekrefte eller avkrefte om en jente har hatt sex. For det første er jomfruhinnen en myte, for det andre vil ingen norske leger "jomfrusjekke" en 15-åring. Altfor tynn historie.

Anonymkode: 0470e...a9a

• Liker 28
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er bare bullshit. En lege kan ikke bekrefte eller avkrefte om en jente har hatt sex. For det første er jomfruhinnen en myte, for det andre vil ingen norske leger "jomfrusjekke" en 15-åring. Altfor tynn historie.

Anonymkode: 0470e...a9a

Jeg antar det skulle vært et punktum mellom "De har ikke hatt samleie." og "Jeg tok henne med til legen i dag." Jeg håper iallefall det er riktig tolkning, det går jo ikke an å sjekke om noen er jomfru hos en lege. 

Skrevet

Husarrest uten Tv-spill, leking med dukker og godteri! Bare skolen og rett hjem.

Anonymkode: 1f949...877

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det der er ulovlig, ring politiet og anmeld fyren

Skrevet
1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Det der er ulovlig, ring politiet og anmeld fyren

Neida. Hun har tatt med datteren til legen i dag, på en søndag, hvor legen har konstatert at datteren fortsatt er jomfru. Som leger i Norge både kan og gjør på søndager.

Anonymkode: 4b757...d8f

• Liker 15
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I call BS!

Hvis TS er 15 åringen, kutt ut gubben! Du er ikke i stand til å vite ditt beste når det kommer til forhold og sex! Denne mannen er psykisk syk hvis han er med en 15-åring! LØP!

Anonymkode: 58be4...080

• Liker 2
Skrevet (endret)

at du sitter her på KG og krangle om hun hadde sex eller ikke sier ganske mye om hva slags mor du er.  Første instinkten burde ha vært forskrekkelse, snoking og politi besøk.  In that order. 

Endret av Outlander
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Hun har tatt med datteren til legen i dag, på en søndag, hvor legen har konstatert at datteren fortsatt er jomfru. Som leger i Norge både kan og gjør på søndager.

Selvsagt kan ikke leger gjøre dette. Vaginal sex er bare en av mange måter man kan ha sex på. En lege kan selvsagt ikke se dette. Selv ikke vaginalt samleie kan en lege konstatere har eller ikke har skjedd.

• Liker 1
Skrevet (endret)

og hvorfor sier jeg mor?  Fordi en far ville ha dritt i å skrive på KG og gikk hjem til fyren for å gi han juling. 

Endret av Outlander
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Selvsagt kan ikke leger gjøre dette. Vaginal sex er bare en av mange måter man kan ha sex på. En lege kan selvsagt ikke se dette. Selv ikke vaginalt samleie kan en lege konstatere har eller ikke har skjedd.

Sarkasme... Kom igjen.... Du er bedre enn dette.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sarkasme... Kom igjen.... Du er bedre enn dette.

Trodde du var TS og leste ikke godt nok gjennom innlegget xD

Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Trodde du var TS og leste ikke godt nok gjennom innlegget xD

;) 

Skrevet

Håper dette er tull, hvis ikke bør du virkelig se på morsrollen din og mens vi er igang, så heter det ba, ikke bedde. Datteren og ikke dattra

Anonymkode: ef496...92f

• Liker 3
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dattra mi på kun 15 år har hatt et hemmelig forhold til en mann på 28 år. Hun forteller meg at han er pappa til to. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si/gjøre. Hun bedde meg om å ikke si noe til faren hennes med engang, men jeg vet ikke om jeg vil klare og håndtere saken alene.

Hva ville du ha gjort? er helt målløs.

Oppsøkt denne pedoen og gitt ham beskjed om å holde seg unna ungen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...