AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg gråter.. jeg er ensom.. og jeg er lei meg, og sint.. og det jeg sitter igjen med er: hva er meningen med livet? Anonymkode: 5f8d5...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Del Skrevet 14. januar 2017 Hvorfor ts? God klem til deg! Anonymkode: cac55...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Del Skrevet 14. januar 2017 Har det skjedd noe spesielt? Eller er det resultat av lengre tids motgang? Livet går gjerne i bølgedaler, men håper du kan skrive litt mer om hvorfor du er i sorg. Klem Anonymkode: 0d9c8...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Del Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har det skjedd noe spesielt? Eller er det resultat av lengre tids motgang? Livet går gjerne i bølgedaler, men håper du kan skrive litt mer om hvorfor du er i sorg. Klem Anonymkode: 0d9c8...433 Alle går ifra meg.. enten så stikker de, ellers dør de som noen fluer.. Anonymkode: 5f8d5...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Del Skrevet 15. januar 2017 Anonymkode: cac55...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Del Skrevet 15. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gråter.. jeg er ensom.. og jeg er lei meg, og sint.. og det jeg sitter igjen med er: hva er meningen med livet? Anonymkode: 5f8d5...bf7 Du trenger noen å prate med. Har du prøvd å få en time til fastlegen for å diskutere hvor og hvilken hjelp du kan trenge og få? Sorg må ofte prates i hjel, for å kunne bli lettere å leve med. Ja, livet er ekstremt urettferdig og vanskelig å deale med, til tider. Prøv å finne deg noen som du kan øse din indre smerte ut over, fremfor å stenge sorgen og smerten inne i deg selv. Anonymkode: 3b297...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 19. januar 2017 #7 Del Skrevet 19. januar 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #8 Del Skrevet 20. januar 2017 ta et steg om gangen, gå videre med hevet hode og husk at du har masse styrke inne i deg. ha styrken i brystet og se for deg at du er en løve. Anonymkode: ca4c1...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #9 Del Skrevet 20. januar 2017 På 14. januar 2017 den 23.32, AnonymBruker skrev: Jeg gråter.. jeg er ensom.. og jeg er lei meg, og sint.. og det jeg sitter igjen med er: hva er meningen med livet? Anonymkode: 5f8d5...bf7 Hva gjør du selv, som kan bidra til at folk blir hos deg? Anonymkode: 8ac5e...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #10 Del Skrevet 21. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du selv, som kan bidra til at folk blir hos deg? Anonymkode: 8ac5e...e77 Blir? Jeg har aldri hatt noen.. Anonymkode: 5f8d5...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå