AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Har hatt små-ubehag i brystet idag, men tenkte ikkr særlig over det før jeg begynte å le istad. Fy søren så vondt jeg fikk da! Det er liksom på høyre side, veldig langt oppe, akkurat over puppene. Smerten er hul på en måte... Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg var ute på byen med norn venninner igår. Ble en del dansing (med dårlige sko som jeg aldri skal bruke ute på byen igjen!!!), og synging... For ikke å snakke om ay vi gikk ut 3-4 ganger i løpet av 1-2 timer fordi vi ble så varme, ute var vi i noen minutter før vi begynte å fryse... Jeg dro hjem etter en time eller to og drakk nesten ingenting, så jeg kan ikke skjønne at det jeg gjorde igår skal ha så mye betydning for smertene... Noen som vet hva det kan være? Mvh j18 Anonymkode: 1d395...aa1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Det kan være luftsmerter, men ta kontakt med legevakten for sikkerhets skyld. Anonymkode: 4ce58...6e5
LittleBabyBlue Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Muskelsmerter er også veldig vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå