Gå til innhold

Mesternes Mester 2017


Erazor

Hvem vinner Mesternes Mester 2017?  

82 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Frode Grodås
      11
    • Eldar Rønning
      8
    • Anita Moen
      0
    • Else-Marthe Sørlie Lybekk
      4
    • Bartosz Piasecki
      1
    • Anders Jacobsen
      17
    • Ine Barlie
      0
    • Tonje Sørlie
      0
    • Helene Olafsen
      39
    • Odd Sørli
      2


Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanligvis ser du mest på puppestørrelsen, men her har du lagt merke til at det er flere egenskaper også :fnise: (vennlig erting)

Ja hun er helt rå og jeg håper virkelig hun vinner. Jenter kan! 

Anonymkode: dfca8...3b8

Gjør jeg? Isåfall burde jeg vel gått for Grodås?:fnise:

Endret av mann_86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, mann_86 skrev:

Gjør jeg? Isåfall burde jeg vel gått for Grodås?:fnise:

Godt poeng :laugh:

Anonymkode: dfca8...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at Odd måtte trekke seg! Virket som en super fyr. Tonje klønet det til der, altså.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt, men sånt skjer. :( 

Jeg håper faktisk en dame vinner i år, men jeg har mine tvil.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd for Odd - fikk et veldig godt inntrykk av han - både i konkurranser, sosialt og ikke minst innstillingen. Han viser vel at det mentale og innstilling i noen øvelser har mye å si selv om han også vr fysisk sterk. 

Ellers synes jeg årets sesong er litt kjedelig. Litt for mye fra konkurransene - altfor lange introer av deltagerne og litt for lite fra det sosiale.  Bra trekk at kjønnene konkurrerer mot hverandre - sånt sett spent på hvordan de har finaleøvelsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 20.58, Erazor skrev:

Mesternes Mester 2017 har for første gang kjønnsdelte konkurranser. Betyr det at man kan få den første kvinnelige vinner i år?

Selvfølgelig. Det er politisk korrekt og påkrevet at årets vinner av MM blir en kvinne. Da kan NRK lage en historie om jenta som grusa gutta. Det motsatte er selvsagt et overgrep......  Hvem faen gidder å se på dette patetiske programmet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tinkaanonym skrev:

synes de bør avlyse det pga alle skadene.. øvelsene er for vanskelige

Bør man også bare avlyse alt av idrett pga alle skadene?Dette er noe de selv har takket ja til og de er nok fult klar over de kan skade seg. Akkurat som da de sto på snowboard, ski, syklet osv som yrke.

Anonymkode: 1d416...6f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til de pyskiske testene. Det er alltid interessant å se hvor stresset de blir, og hvor vanskelig det kan være å holde hodet kaldt.

Som alle år før er introduksjonen av hver utøver aaaltfor lang. Det er interessant, men tar bort fokuset fra konkurransen, synes jeg. 

I motsetning til flere andre synes jeg det er greit med rekkefølgen av introduksjonen. Man skjønner jo at Helene og Frode ikke ryker ut med det første, og da er det greit at de introduserer de som ligger i bunnen. Det har også vært tradisjon at den som må i natt-test utfordrer den som ligger nærmest i bunnen, så det var liksom ingen overraskelse at Bartosz, Ine og Odd ble presentert i de to første programmene. 

Anonymkode: 1c51a...888

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tonje, as! Ho sa ji ikke ordentlig unnskyld en gang. Og Odd prøvde å si flere ganger at hun måtte passe seg. Odd var jo den mest sjarmerende og imponerende fyren der inne😭

Anonymkode: 1194f...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tonje, as! Ho sa ji ikke ordentlig unnskyld en gang. Og Odd prøvde å si flere ganger at hun måtte passe seg. Odd var jo den mest sjarmerende og imponerende fyren der inne😭

Anonymkode: 1194f...5b6

Det er mye vi ikke får med oss og hun har garantert bedt han om unnskyldning. Sikker flere ganger. Det ble bare ikke tatt med. Hun har garantert dårlig samvittighet og.

Anonymkode: 467b8...6f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist at Odd måtte trekke seg pga skaden. Det var nok et uheldig uhell, MEN jeg hadde reagert lenge før ulykken skjedde, om jeg var Eldar. Tonje var bort i bakhjulet hans flere ganger....jeg hadde klikket. En ting er å ligge på hjul, men ikke bokstavelig talt. Nei, hun der blir bare et irritasjonsmoment gjennom hele tempoen! 

Anonymkode: d451a...de4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Rose11 skrev:

Dumt, men sånt skjer. :( 

Jeg håper faktisk en dame vinner i år, men jeg har mine tvil.

Bare 3 menn igjen nå, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig trist at Odd måtte trekke seg pga skaden. Det var nok et uheldig uhell, MEN jeg hadde reagert lenge før ulykken skjedde, om jeg var Eldar. Tonje var bort i bakhjulet hans flere ganger....jeg hadde klikket. En ting er å ligge på hjul, men ikke bokstavelig talt. Nei, hun der blir bare et irritasjonsmoment gjennom hele tempoen! 

Anonymkode: d451a...de4

Enig! Merka at Odd ble irritert også, var jo bare et tidsspørsmål før det ville skje et uhell. 

Anonymkode: 1194f...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfader. Odd er kul. Brudd? "Joa merker det jo men la oss gi jernet"  Ingen pyse det der :)  Han var en barndomshelt her. Jeg har alltid vær svak for alpinister. Og han beviser jo hvorfor. 

Jeg har alltid sett på fotballspillere som pyser. Men Frode er jaggu en kul fyr han også :) 

Men jeg heier på Helene. 

@Gorgonzola - for en lite gjennomtenkt kommentar. Har du sett de tidligere sesongene? Om du har, så skjønner du også hvorfor enkelte øvelser må kjønnsdeles. Men jeg antar du ikke har det siden du ikke skjønte konseptet. 

Anonymkode: dfca8...3b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Gorgonzola - for en lite gjennomtenkt kommentar. Har du sett de tidligere sesongene? Om du har, så skjønner du også hvorfor enkelte øvelser må kjønnsdeles. Men jeg antar du ikke har det siden du ikke skjønte konseptet. 

Det må du gjerne mene. Denne reportasjen fra statskanalen underbygger min mening, lite gjennomtenkt eller ei. Her lager man altså et underholdningsprogram der ingrediensene er tøff idrettskonkurranse mellom store idrettshelter, av begge kjønn, og greier altså å lage en slags bekymringsmelding rundt at ingen kvinner har tatt tittelen. Med en, beklageligvis for meg ikke sjokkerende, negativ vinkling på at det "bare" er menn som vinner. 

Symptomatisk for et skakkjørt samfunn, når kvinner - i kraft av sitt kjønn - ikke får det tilrettelagt slik at de kan nå til topps, i kraft av sitt kjønn. Som posisjoner i større bedrifter og styrerom må vite. Helt håpløst. At dere ikke blir flaue på vegne av eget kjønn er for meg en gåte. Ganske utidig med sutring a la "woæææ, nå vil jeg øverst på pallen, jeg er tross alt kvinne" :sarkasme:

 

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...