AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Har et spørsmål.. jeg er egentlig gammel nok til at jeg burde vite det, men jeg har gått på p-pille siden jeg var 16 år, og aldri brukt kondom (heller aldri ligget rundt med gud og hvermann), så jeg lurer bare på om det er slik at man ALLTID legger merke til det om en kondom sprekker? Anonymkode: 5fe7f...ee4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Hvis innholdet i kondomet kommer inn i deg så merker du det jo. Men dersom hullet er så lite at mesteparten forblir i kondomet vil du ikke merke noe. Anonymkode: 95e91...b46
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Ja. For da kommer sæden ut, og så lenge han er normal vil det være såpass mengde at det vil renne ut av deg etterpå. Ellers, kan man jo bare gå over kondomet med hånda og se etter skader. Men det er svært sjeldent at de sprekker, så lenge man ikke har klør på fingrene! Anonymkode: 565a8...852
tannfortunge Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 (endret) Det kommer helt an på. Bra du går på p-piller i tillegg. Endret 14. januar 2017 av tannfortunge
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Heh, jeg hadde for vane å blåse de opp som en ballong (ikke mye, bare nok til at jeg så om de var tette) når jeg var aktiv. Anonymkode: 9371d...973
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå