Gå til innhold

Mandelstein

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppdaget nylig at jeg har mandelstein. Fikk pirket ut en gul sak som var på størrelse med et sandkorn. Var sikker på at jeg skulle kaste opp av lukten. Føler jeg har en svak lukt av det i munnen min sånn generelt..

Føler også jeg er litt trang til tider i halsen, kanskje grunnet mandlene mine. 

Er tannstein god nok grunn til og få fjernet mandlene?

Anonymkode: 4d6ed...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble det på meg, da jeg til slutt fikk kronisk betennelse pga mye mat etc som satte seg fast i mandlene og ble til hvite illeluktende klumper. De siste årene måtte jeg pirke dem ut med enden på en sminkekost... 

Anonymkode: d5106...922

Skrevet

Har dere vondt i halsen pga dette? Altså svelgeproblemer og hoven i halsen? Har slitt med mine i mange år.. har konstant dårlig ånde og ofte kommer det ut. Greier ikke svelge mat uten drikke til.. 

Anonymkode: b2ada...547

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere vondt i halsen pga dette? Altså svelgeproblemer og hoven i halsen? Har slitt med mine i mange år.. har konstant dårlig ånde og ofte kommer det ut. Greier ikke svelge mat uten drikke til.. 

TS her

Hva gjør du i sosiale sammenhenger mtp konstant dårlig ånde?.. Tør du være med folk da?

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Hva gjør du i sosiale sammenhenger mtp konstant dårlig ånde?.. Tør du være med folk da?

Bruker mye munnskyll og tyggis😊 og vademecumspray. 

Skrevet

Det kan gå over av seg selv. Hos meg gjorde det det. Brukte bomull med corsodyl på og dynket mandelen, drenere for gul guffent daglig og har vært kvitt det I noen år nå.

Anonymkode: 81464...23b

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan gå over av seg selv. Hos meg gjorde det det. Brukte bomull med corsodyl på og dynket mandelen, drenere for gul guffent daglig og har vært kvitt det I noen år nå.

Brekker man seg ikke da?! Har skylt mye med corsodyl og for meg hjelper det ikke. Ikke HI 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får det ikke til, jeg brekker meg. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får det ikke til, jeg brekker meg. 

Jaja da får du fjerne mandlene da. Lykke til med det hvis du tror det er bedre😂😂😂😂😂

Skrevet

Spiser du mye nøtter? Jeg får mandelsteiner når jeg spiser nøtter. Holder jeg meg unna nøtter får jeg ikke så mye problemer med det.

Anonymkode: bfeb9...419

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...