VeronicaSelina Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Hvordan er din tilstand i kveld? Jeg må ærlig si at jeg skal ikke klage men kjæreste mangler. Sliter fortsatt med måten jeg ble dumpet på sist. Men ellers har jeg det faktisk ganske bra. Hva med dere? 1
tannfortunge Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Helt strålende. Har en sen date i kveld som jeg akter å ta med meg hjem og rundpule. I morgen skal han få kongefrokost. 3
VeronicaSelina Skrevet 14. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2017 8 minutter siden, tannfortunge skrev: Helt strålende. Har en sen date i kveld som jeg akter å ta med meg hjem og rundpule. I morgen skal han få kongefrokost. Heldig du er :). Kos deg!!! 1
tannfortunge Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 Akkurat nå, VeronicaSelina skrev: Heldig du er :). Kos deg!!! Takk! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 Ikke så bra.. synger på siste vers forholdet og iskald stemning..biff og rødvin dog.. Anonymkode: 64cf5...8c4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 I dag har jeg helt greit, og det er helt utrolig deilig. Hatt et veldig tungt halvår med dyp depresjon, angst og i tillegg en uplanlagt graviditet oppå der igjen. Endelig greier jeg å se litt lysere på tilværelsen. I dag er samboer vekke og jeg skal kose meg med god mat og snop i sofaen foran tv-en. Anonymkode: 5af4b...412 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #9 Skrevet 14. januar 2017 Sinna, fordi jeg ikke gadd å handle mat og tenkte bake brød for å overleve til mandag. Men eltet dem ikke skikkelig fordi det var tungt og jeg var lat. Så nå vil de ikke heve.antagelig fordi gjæren bare har ligget på toppen eller noe. Kan jeg lure gjæren til å virke? Anonymkode: 9e243...737
Listen Skrevet 14. januar 2017 #10 Skrevet 14. januar 2017 19 minutter siden, runi skrev: Som fortjent Hørtes leit ut! Jeg har det greit, savner en armkrok og en plan, men det er stille og rolig og mer kan man kanskje ikke ønske seg? 1
lillehønepøne Skrevet 14. januar 2017 #11 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har det trist 😣 og kjæresten er opptatt med venner i kveld så her sitter jeg. Får vel gjøre noe husarbeid bare for å gjøre noe. Men blir vel til og legge seg på sofan å mugge forran dårlige filmer på TVen.
Listen Skrevet 14. januar 2017 #12 Skrevet 14. januar 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sinna, fordi jeg ikke gadd å handle mat og tenkte bake brød for å overleve til mandag. Men eltet dem ikke skikkelig fordi det var tungt og jeg var lat. Så nå vil de ikke heve.antagelig fordi gjæren bare har ligget på toppen eller noe. Kan jeg lure gjæren til å virke? Anonymkode: 9e243...737 Jupp det kan du, ha i litt mer vann, knø det ordentlig inn (ikke være lat nå...) tapp varmt vann i kummen og sett brøddunken oppå ei rist over. Lykke til 😊 Endret 14. januar 2017 av Listen
Gjest O.G. Skrevet 14. januar 2017 #13 Skrevet 14. januar 2017 25 minutter siden, VeronicaSelina skrev: Hvordan er din tilstand i kveld? Jeg må ærlig si at jeg skal ikke klage men kjæreste mangler. Sliter fortsatt med måten jeg ble dumpet på sist. Men ellers har jeg det faktisk ganske bra. Hva med dere? Slapper av med hunden i sofaen ilag med meg.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #14 Skrevet 14. januar 2017 Akkurat nå, Listen skrev: Jupp det kan du, ha i litt mer vann, knø det ordentlig inn (ikke være lat nå...) tapp varmt vann i kummen og sart brøddunken oppe ei rist over. Lykke til 😊 Takk!!!! Will do!! Anonymkode: 9e243...737 2
Gjest Tsunade Skrevet 14. januar 2017 #15 Skrevet 14. januar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så bra.. synger på siste vers forholdet og iskald stemning..biff og rødvin dog.. Anonymkode: 64cf5...8c4 Uff, sånt er kjipt...håper du får kost deg litt med mat og vin. Så god som mulig helg til dere alle!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #16 Skrevet 14. januar 2017 Har det bra! Lykken hadde vært komplett om min utkårede hadde vært her med meg 💕 Anonymkode: e2103...469 1
VeronicaSelina Skrevet 14. januar 2017 Forfatter #17 Skrevet 14. januar 2017 31 minutter siden, O.G. skrev: Slapper av med hunden i sofaen ilag med meg. Høres ut som en kosekveld det
sara salamander Skrevet 14. januar 2017 #18 Skrevet 14. januar 2017 Har det helt OK, har arbeidshelg og tok med ungene ut i snøen etterpå så er relativt slapp! Holder på å legge minsten før jeg skal til en venninne å drikke kaffe. Forholdet her er også over og ut så vi unngår hverandre og bytter på å bort på kvelden😂👍
Gjest O.G. Skrevet 14. januar 2017 #19 Skrevet 14. januar 2017 3 minutter siden, VeronicaSelina skrev: Høres ut som en kosekveld det Er det.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #20 Skrevet 14. januar 2017 Ikke bra. Kranglet med ektemannen i går kveld. Jeg sov hos en venninne. Er innom huset for å hente noen ting. Skal sove hos venninna mi i natt også. Forholdet har ikke vært bra mellom oss i mange år, men pga barna så blir jeg. Mannen sa bl.a til meg i går at han var kun gift med meg pga barna. Han har ikke sagt d før da han er veldig stille når vi krangler. Følte meg ikke så spesiell da. Ser frem tll rolig kveld sammen med venninna mi, med litt rødvin og god mat. Beklager om innlegget ble langt. Ha en fin kveld alle sammen. Anonymkode: ee08c...2aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå