AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Har ei nær venninne som jeg har mye kontakt med. Jeg synes hun i perioder har oppført deg dårlig mot med og gjort/sagt mye rart. Dette har vi ordnet opp i, og har det egentlig greit. Men, jevlig drømmer jeg at hun et ekkel med meg. Føler på en håpløshet i drømmene. Vi er begge voksne, så er ikke snakk om et fjortisdrama her. Tror dere drømmene prøver å fortelle meg noe? Er jeg egentlig ikke ferdig med det som har skjedd? Anonymkode: bec55...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Hvis du googler dreammoods.com finner du en online gratis drømmetydningsordbok som er spennende. Jeg tenker at du har inngått et kompromiss med deg selv som du ikke er helt enig i. Anonymkode: 1b0b2...2d4 1
fiole Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Jeg tenker det samme som 2d4. Det er ikke sikkert at du innerst inne er ferdig med det hun har gjodt likevel. Noe annet som kan ligge til grunn er om du kanskje ikke får det du ønsker/trenger utav vennskapet deres. Kan være plagsomt med slike drømmer, for følelsene sitter jo i en når man våkner.... Jeg lesten en drømmetydningsbok hvor forfatteren mente at det ikke nødvendigvis hadde direkte sammenheng med personen man drømte om men mer hva den personen symboliserte for drømmeren....noe man ikke alltid er bevisst på i dagen.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Kanskje drømmene dine prøver å fortelle deg at ting ikke er så greit likevel. Anonymkode: dad96...00e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå