AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Hvordan blir denne diagnosen satt? Jeg kjenner meg igjen i stor sett alt. Jeg trodde det bare var fordi jeg har opplevd mye mobbing og negative kommentarer, men angst og depresjon er jo også knyttet til denne. Jeg skal til nevropsykologisk utredning. Er dette noe som kan komme frem på en slik undersøkelse og at diagnosen blir satt av behandler eller fastlege når hun får raporten fra undersøkelsen? Og er denne diagnosen er noe som nav godtar ift aap? Håper noen kan svare meg! Anonymkode: 8b9fb...457
Måbarefåsiat... Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Nevropsykologisk utredning vil gi deg svar, regner jeg med. Det er vel sikkert formålet med utredningen i hvert fall. Da går de helt sikkert grundig gjennom det de trenger og hvis det er noe du vil skal komme frem og fortelle om. Mht til NAV, så er de opptatt av arbeidsevne, ikke nødvendigvis diagnose.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Hei. Jeg har denne diagonsen. Fekk den for et halvt år siden. Jeg satt med en psykolog og tok mange tester det jeg svarte ja/nei og forklarte meg litt på spørsmålene hun stilte. Jeg var innlagt på Dps denne perioden da jeg svarte på spørsmålene, men trur du skal gjennomgå så og si det samme. Med spørsmålene altså. Anonymkode: 6a39a...d4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå