Gjest Tom Bäcker Skrevet 31. desember 2017 #21 Skrevet 31. desember 2017 På 14.1.2017 den 14.26, AnonymBruker skrev: Når gjesten din er så sær, kan h*n vel bare ta med sitt eget godteri? Anonymkode: ec17f...f0c Dette kan høres uhøflig ut, men jeg vet om oppegående folk som krever at veganske gjester tar med egen mat. Dette er ofte av praktiske hensyn. Jeg ble sendt ut en gang for å kjøpe Bulgur. Dama i butikken er av asiatisk opprinnelse og trodde je skulle ha burger.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #22 Skrevet 31. desember 2017 På 14.1.2017 den 14.26, AnonymBruker skrev: Når gjesten din er så sær, kan h*n vel bare ta med sitt eget godteri? Anonymkode: ec17f...f0c Bare hvis gjesten heter Ronja. (sorry, jeg klarte ikke å la være). Anonymkode: 3e601...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #23 Skrevet 31. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bubs helt vegetariansk? Anonymkode: a0f7c...336 Unnskyld, men må bare. Vegetarisk* Anonymkode: e6b93...7a6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #24 Skrevet 31. desember 2017 Det står for veganere, det betyr at de er vegetariansk å? Og de er ikke aroma av kjøtt? Anonymkode: a0f7c...336
MrBart Skrevet 31. desember 2017 #25 Skrevet 31. desember 2017 1 år gammel tråd? Men nuvel, kommer jo an på situasjonen. Om det er potetgulltid, så er det fleste (alle?) normale salte potetgull veganske. Mye mørk sjokolade er vegansk, vet anglamark har noen som er veldig gode, med blåbær eller mint. Kokosboller eller hva det heter er vel ofte veganske? Er jo bare å se på ingridienslisten. Tror til og med den ferdiggeleen med bringebærsmak er vegansk, samme med piano vaniljesaus.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #26 Skrevet 31. desember 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står for veganere, det betyr at de er vegetariansk å? Og de er ikke aroma av kjøtt? Anonymkode: a0f7c...336 Du tuller nå? Anonymkode: d011a...586
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #27 Skrevet 31. desember 2017 2 minutter siden, MrBart skrev: 1 år gammel tråd? Men nuvel, kommer jo an på situasjonen. Om det er potetgulltid, så er det fleste (alle?) normale salte potetgull veganske. Mye mørk sjokolade er vegansk, vet anglamark har noen som er veldig gode, med blåbær eller mint. Kokosboller eller hva det heter er vel ofte veganske? Er jo bare å se på ingridienslisten. Tror til og med den ferdiggeleen med bringebærsmak er vegansk, samme med piano vaniljesaus. Kokosboller er ikke vegansk.Ikke ferdig vaniljesaus heller Anonymkode: d011a...586
MrBart Skrevet 31. desember 2017 #28 Skrevet 31. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Kokosboller er ikke vegansk.Ikke ferdig vaniljesaus heller Anonymkode: d011a...586 Å, vent, det var freia sin vaniljesaus som var vegansk https://vegancoaching.wordpress.com/2012/07/03/vegansk-ja-faktisk/ Når det gjelder kokosboller husker jeg ikke merke, men synes å huske jeg leste på et merke at det ikke var dyreprodukter i en gang jeg var på let etter det. Men er lenge siden, så husker ikke hvilken type det var eventuelt
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #29 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, MrBart skrev: Å, vent, det var freia sin vaniljesaus som var vegansk https://vegancoaching.wordpress.com/2012/07/03/vegansk-ja-faktisk/ Når det gjelder kokosboller husker jeg ikke merke, men synes å huske jeg leste på et merke at det ikke var dyreprodukter i en gang jeg var på let etter det. Men er lenge siden, så husker ikke hvilken type det var eventuelt Freia pulver stemmer ja.Vanlige kokosboller med fløteskum er ikke veganske. Men delicatoboll som er type svenske sjokoladeboller derimot er veganske Anonymkode: d011a...586 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå