AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Bortsett fra da jeg var et lite barn så har jeg ikke ledd sånn naturlig høyt før.. er det noe morsomt så bare smiler jeg, eller kanskje bare ler sånn smått inni meg. Jeg har aldri kunnet ledd høyt slik som alle andre før.. og jeg lurer litt på hvorfor Er det å le høyt noe som en må lære seg? Og når folk ler, f.eks av en vits, velger de selv at "nå skal jeg le" eller kommer latteren bare helt automatisk? Anonymkode: 9e167...130
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Jeg måtte faktisk "lære meg å le", tvang meg selv til å le når jeg syntes noe var morsomt og nå har jeg en naturlig latter. Anonymkode: c8f6d...32c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Automatiskt ja. Kanskje du har innstengte følelser? Anonymkode: 228b0...7d3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Jeg ler bare sammen med de jeg kjenner best og ikke folk på jobben feks. Da ler jeg falskt. Bare fordi jeg ikke klarer å le høyt med folk jeg ikke kjenner. Anonymkode: c99dc...139 1
Gjest Gregor Clegane Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Det kommer automatisk for min del. Du kan sikkert få bukt med det, hvis du føler det er problematisk. På en eller annen måte. Her er ditt motstykke. He-he.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 10 timer siden, Gregor Clegane skrev: Det kommer automatisk for min del. Du kan sikkert få bukt med det, hvis du føler det er problematisk. På en eller annen måte. Her er ditt motstykke. He-he. Ja jeg smiler ihvertfall når jeg ser den videoen, men jeg ler ikke høyt.. vet ikke hvorfor😐 Anonymkode: 9e167...130
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 de som gapskratter har jeg inntrykk av er oppmerksomhetssyke. Innadvendte ønsker ikke tiltrekke seg så mye oppmerksomhet og ler derfor stille. Anonymkode: be187...71b
frk91 Skrevet 14. januar 2017 #8 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har sjeldent eller aldri behov for å le høyt. Jeg fniser, og kan smile om noe er halvmorsomt, men det skal mye til før det kommer en lyd ut av meg. Aner ikke hvordan latteren min hadde vært om jeg hadde ledd høyt, må sikkert lære meg det jeg også Hos de jeg kjenner som ler høyt så skjer det automatisk, like automatisk som at jeg ikke har behov for å le høyt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå