Gå til innhold

Bloggen Juliafrika


Infinity

Anbefalte innlegg

Kom over denne bloggen på side2, og syns den var både humoristisk og annerledes.

Noen andre som leser denne bloggen, og hva syns dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hun er veldig morsom, og jeg liker også engasjementet for flyktningene! :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en som er seg selv og driter i hva alle andre synes.

elsker når folk ikke gjør seg til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært morsomt hvis hun faktisk var nyskapende og hadde funnet på dette selv. Men dette er jo ren kopi av det denne dama driver med: http://buzzit.no/dama-gjenskaper-kjendisenes-bilder-gjor-litt-realistiske/

Blir litt som når alle elsket Truls Svendsens "Single Ladies" opptreden, han fikk side opp og ned i media. Men det var jo en ren kopi av denne mannens YouTube video: 

Da mister jeg litt respekten jeg... Finn på noe sjøl liksom..! Ikke kopier det andre gjør!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Hadde jo vært morsomt hvis hun faktisk var nyskapende og hadde funnet på dette selv. Men dette er jo ren kopi av det denne dama driver med: http://buzzit.no/dama-gjenskaper-kjendisenes-bilder-gjor-litt-realistiske/

Blir litt som når alle elsket Truls Svendsens "Single Ladies" opptreden, han fikk side opp og ned i media. Men det var jo en ren kopi av denne mannens YouTube video: 

Da mister jeg litt respekten jeg... Finn på noe sjøl liksom..! Ikke kopier det andre gjør!

Jeg har alltid trodd Truls gjorde en kopi av Katy Brand sin versjon av Single Ladies. Får ikke til å linke via mobil men hennes opptreden var fantastisk! Og jeg har som sagt alltid trodd Svendsen var inspirert av hennes performance. For alle som vil se en badass opptreden av single ladies, YouTube it 😆

Endret av elisaday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg har alltid trodd Truls gjorde en kopi av Katy Brand sin versjon av Single Ladies. Får ikke til å linke via mobil men hennes opptreden var fantastisk! Og jeg har som sagt alltid trodd Svendsen var inspirert av hennes performance. For alle som vil se en badass opptreden av single ladies, YouTube it 😆

Da tar du feil. Søk "Single ladies fat guy" på YouTube så kommer den originale opp. Samme trikot og alt. FLAUT! Finn på noe sjæl, ikke kopier andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Da tar du feil. Søk "Single ladies fat guy" på YouTube så kommer den originale opp. Samme trikot og alt. FLAUT! Finn på noe sjæl, ikke kopier andre!

My bad!! Dette har gitt meg et helt nytt syn på Svendsen sin opptreden. Takk for at du opplyser meg ☺

Endret av elisaday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg elsker henne! Har så lyst til å dra bort og ringe på døren hennes og spørre om vi kan bli venner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mye bedre å få inspirasjon fra sånne mennesker enn fra Kardashian o.l. Synes fortsatt Truls er like morsom og kommer fortsatt til å lese denne bloggen.

Det er svært lite som et totalt nyskapende og ikke gjort før, men det handler om hvordan man gjør det. 

Jeg ler og koser meg fordet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Prikken7 skrev:

Det er vel mye bedre å få inspirasjon fra sånne mennesker enn fra Kardashian o.l. Synes fortsatt Truls er like morsom og kommer fortsatt til å lese denne bloggen.

Det er svært lite som et totalt nyskapende og ikke gjort før, men det handler om hvordan man gjør det. 

Jeg ler og koser meg fordet

Ja, det er greit å få inspirasjon, det som ikke er greit er å KOPIERE, det kan faktisk være ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Ja, det er greit å få inspirasjon, det som ikke er greit er å KOPIERE, det kan faktisk være ulovlig.

Til og med Justin Timberlake har gjort den sketsjen, og så lenge det ikke er copyright på det så kan man kopiere så mye man vil ;) 

Morsomt fordet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...