Gå til innhold

Helningstid på hemoroider?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før innvendige hemoroider gror? Jeg mistenker at det er en periode med forstoppelse som har utløst de, og nå er jeg tilbake til normalen.

Anonymkode: dad98...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har et ca anslag? Søker litt rundt, men kommer stort sett kun over "det er kreft, du dør snart" hysteri.

Skrevet

Jeg brukte 1 mnd på å bli bra. Ble revet opp gang etter gang, føltes sånn iallefall.

Anonymkode: 80b9d...4a9

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tar det før innvendige hemoroider gror? Jeg mistenker at det er en periode med forstoppelse som har utløst de, og nå er jeg tilbake til normalen.

Har du vært hos lege og blitt undersøkt + fått medisiner?

Hvis ikke, vil jeg anbefale deg å gjøre det.

Anonymkode: c41d3...1cb

Skrevet

Kommer an på. Iæhvis du unngår kosthold som gir hard mage går det fortere over. Jeg slet lenge, det var vondt, men jeg greide ikke legge om kostholdet slik at det kunne gått fortere. Blødde i dagesvis i strekk en gang.

Anonymkode: d01fb...98c

Skrevet

Samme som hen som i innlegg nr 3, ca 1 mnd. Men jeg blødde ikke. Du bør starte med tilskudd av omega 3, 3 kapsler for dagen. Blir kvitt hemoroidene fortere når en tar omega 3. Og kjøp en tube scheriproct eller alcos-anal(den beste, men utsolgt overalt fant jeg ut nå). Følger med en greie som du skrur på tuben så du får presset kremen inn der du trenger den.

Anonymkode: 6143a...216

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte 1 mnd på å bli bra. Ble revet opp gang etter gang, føltes sånn iallefall.

Anonymkode: 80b9d...4a9

Kjenner igjen det, er ikke så rart, er jo endel trafikk i området.

Har du vært hos lege og blitt undersøkt + fått medisiner?

Hvis ikke, vil jeg anbefale deg å gjøre det.

Anonymkode: c41d3...1cb

Nei, ser det litt an først.

Kommer an på. Iæhvis du unngår kosthold som gir hard mage går det fortere over. Jeg slet lenge, det var vondt, men jeg greide ikke legge om kostholdet slik at det kunne gått fortere. Blødde i dagesvis i strekk en gang.

Anonymkode: d01fb...98c

Har jevnt over aldri hard mage (fast, men ikke hard), antar det var en kort kur med paralgin forte som satte full stopp :ler:

Samme som hen som i innlegg nr 3, ca 1 mnd. Men jeg blødde ikke. Du bør starte med tilskudd av omega 3, 3 kapsler for dagen. Blir kvitt hemoroidene fortere når en tar omega 3. Og kjøp en tube scheriproct eller alcos-anal(den beste, men utsolgt overalt fant jeg ut nå). Følger med en greie som du skrur på tuben så du får presset kremen inn der du trenger den.

Anonymkode: 6143a...216

Ikke dumt, omega 3 er i det minste ufarlig, selv om det kanskje ikke funker. Får ta meg en tur på apoteket på mandag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...