Gå til innhold

hva mener dere om denne gaven?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest fatiglusa

Så var det ikke så mange dagene igjenn til min kjære fyller 30 år og vår økonomin tilsvarer ikke at jeg kan bruke mange tusen kroner på gave til han....

Jeg har fundert en del på hva jeg kan gi han og har kommet frem til at jeg skal lage en minne bok...

Jeg sammler på allt som har noe med hva vi har gjort sammen og tenkte på og lime inn flybiletter,kinobiletter,bilder ,kort og brev i et lite album....

Og så legger jeg til noen dikt og sitarer som passer til oss og mine følelser ovenfor han....

I tilegg har jeg tenkt å kjøpe en genser som jeg vet han vil ha men ikke har råd til denne månden....

Er det en fin gave ,hadde dere blitt glad for en slik minne bok??

Håper på svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det hørtes kjempefint ut jeg. Det var lurt, tror jeg må begynne å samle på sånne små minner, garantert. :) Nå har jeg hvertfall noen år på meg. Får vel nesten si takk for tipset :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott gave!

Hvis du vil ha andre "gratistips" så kan jeg anbefale gavekort av ulike typer.

- slippe oppvasken- gavekort

- massasje-gavekort

- romantisk kveld gavekort

- ut på by'n med gutta gavekort

ingen begrensninger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk det flotteste og mest romatiske gavetipset jeg noen gang har lest!

*sukker henført*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke samboeren din, men jeg har en følelse av at dette er en litt umandig gave. Jeg tror denne gaven hadde vært helt topp fra ham til deg, men kanskje ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ntja...kanskje..er nok ikke det han ville komt på at han ønsket seg, men samtidig tror jeg han vil synes det er koselig å se at du viser at tiden med han har "gjort inntrykk"....Også får han noe annet han ønsker seg i tillegg.

Tror han blir glad og positivt overrasket jeg.

Det vet jeg iallefall min hadde blitt. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde nesten det samme til min samboer , og han ble faktisk rørt , han sa at det var den fineste gaven han hadde fått . Så jeg synes du har funnet den perfekte presang til ham . Han ville nok bli mere fortvilt hvis du hadde kjøpt en dyr gave når man har en streng økonomi. Men jeg ville ha gitt ham den når dere to er alene , da er det lettere å vise følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med babyface... Dette syns jeg høres ut som en "jentegave"... Det er ikke uten grunn at det stort sett er vi jenter som samler på billetter og små minner fra ting og tang vi har gjort... For gutter tror jeg slike ting har minimal verdi....

Men selvsagt: Det er forskjell på gutter, og det er mulig din 30-åring vil synes dette er helt topp! Det viser jo i hvert fall at du har ønsket å gi ham noe personlig og spesielt, og den tanken teller kanskje vel så mye som selve gaven!?

Men litt avhengig av hvordan kjæresten din er som person, tror jeg at jeg ville tonet ned billettene og diktene, og fokusert mer på noe som er typisk ham, f.eks. bøker han liker, yndlingsbilen hans, hans yndlingssang, favorittvinen, oppskrift på et drømmemåltid som du lager til ham på bursdagen hans o.l.. Da blir det ikke fullt så jentete, kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hadde jeg/vi hatt dårlig råd tror jeg heller jeg ville stilt meg til disposisjon som sex-slaven hans eller noe. DET hadde han i hvertfall satt pris på! :hoho:

Minnebøker er for jenter! OM jeg hadde ønsket meg en sånn fra han, så er det dermed ikke sagt at han hadde ønsket det fra meg. Om han ønsker seg verktøy så ønsker ikke automatisk jeg meg det nemlig! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...