AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Noen som har hatt blindtarm-betennelse her? Hvor lang tid tok det fra dere begynte å få smerter / ubehag, og til dere fikk noen diagnose / behandling? Hvordan ble diagnosen fastslått? Kan en fastlege / legevakta finne ut hva som var problemet? Eller ble dere sendt til sykehus - enten direkte fra legekontor, eller at folkene der bestilte time for dere noen timer / dager seinere? Anonymkode: 3ed4f...c4f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Er du den samme som trodde du hadde nyrebekkenbetennelse? Hva med å reise til legen?! Anonymkode: baecc...4a2 2
LittleBabyBlue Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Selvdiagnose er farlig, dra til legen, og man burde ikke gå dager med blindarmsbetennelse.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Jeg er bare nysgjerrig altså! Dersom noen får slike ting i fremtiden, så kan slike tråder kanskje være til hjelp... Anonymkode: 3ed4f...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er bare nysgjerrig altså! Dersom noen får slike ting i fremtiden, så kan slike tråder kanskje være til hjelp... Anonymkode: 3ed4f...c4f Egentlig ikke, for det er veldig individuelt. Jeg gikk med det (minst) en uke før jeg oppsøkte behandling (legevakt, ble sendt rett til akutten og undersøkelser, operasjon bare timer senere), og fikk klart og tydelig beskjed om å aldri vente så lenge med å gå til legen ved akutte smerter igjen, så i bidra til at enda flere gjetter på nett hjelper vel egentlig ingenting. Anonymkode: 9ceb5...312
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Fikk sterke smerter i magen, dro hjem fra skole i lunsj-tida og så deretter til legevakt, derifra var det rett på sykehus, operert før midnatt på samme dag som smertene kom. Hjem fra sykehus dagen etterpå. Anonymkode: 40758...2c4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Hos meg skjedde alt på under et døgn, fra smertene kom til jeg lå ferdig operert på sykehuset. Smertene er så intense, at de er ikke til å ta feil av. Jeg kastet opp i smerter. Våknet av smerter rundt 3 på natta, lå å vrei meg frem til kl var 6, mye luft og voldsomme smerter, jeg husker jeg nesten var på gråten. Da jeg kom inn døra på legevakten klarte jeg ikke prate, eneste jeg sa var, jeg må spy, de ropte "ikke lås døra", det gjorde jeg ikke, spøy i vasken, og etter det husker jeg nesten ingenting. Ble kjørt til sykehuset, fikk veneflon med smertestillende, tok en rekke undersøkelser uten at de fant noe, de bestemte seg så for å operere meg til tross for ingen funn, grunnet allmenntilstand og smerter. Anonymkode: a3772...0e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå