Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest justcurious
Skrevet
47 minutter siden, Sølv_dugg skrev:

På en interiørgruppe på face også, med et hjerte bak. Hun skjønte nok ikke helt meningen med den kommentaren gitt.

Huff. Hva skrev hun? :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det juletreet må snart bli helt utslitt av all flyttingen frem og tilbake og rundt omkring som en karusell i den stuen. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det juletreet må snart bli helt utslitt av all flyttingen frem og tilbake og rundt omkring som en karusell i den stuen. 

Det er ganske ille når det i bildene fra ett innlegg er flyttet på flere ganger.

• Liker 3
Skrevet

Hva er det med denne bloggeren, hun har det ekstremt travelt, men såvidt jeg skjønner har hun ingen jobb. Hun bare flytter rundt og rundt på pynten i huset sitt og tar de samme bildene om og om igjen. Lykter og puter, for et liv........

Det bordet hun presenterte for noen innlegg siden hadde jo knapt nok plass til et par tallerkner, hadde fått noia om jeg skulle sittet der og spist.

• Liker 6
Skrevet
35 minutter siden, Chrisssi skrev:

Hva er det med denne bloggeren, hun har det ekstremt travelt, men såvidt jeg skjønner har hun ingen jobb. Hun bare flytter rundt og rundt på pynten i huset sitt og tar de samme bildene om og om igjen. Lykter og puter, for et liv........

Det bordet hun presenterte for noen innlegg siden hadde jo knapt nok plass til et par tallerkner, hadde fått noia om jeg skulle sittet der og spist.

Hun har det travelt fordi det er det som står i innleggene hun kopierer😉 

• Liker 16
Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke å finne noe julestemning hjemme hos henne! Det finnes jo nesten ikke julepynt der, bortsett fra det treet som flytter rundt og noe bordpynt. Ellers virker det huset forferdelig tomt for meg. Ikke noe pynt i vinduene, en lang tom benk ved trappa med en enslig lysstake og ikke en blomst noe sted. Kun litt kunstig bar. Å hun som gikk for det ekte i år 😛 I tillegg skulle hun ta vare på tradisjonene med rød jul, for det var hun oppvokst med..hvor er det røde Ine?? Julekalenderen startet så bra, men nå går den i rykk og napp. Nei dette er bare rot...

• Liker 8
Skrevet

Hmmm... Kan man egentlig se hverandre i øynene om man sitter rundt det bordet og spiser? Er jo så mange digre ting på det.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Horselady skrev:

Jeg klarer rett og slett ikke å finne noe julestemning hjemme hos henne! Det finnes jo nesten ikke julepynt der, bortsett fra det treet som flytter rundt og noe bordpynt. Ellers virker det huset forferdelig tomt for meg. Ikke noe pynt i vinduene, en lang tom benk ved trappa med en enslig lysstake og ikke en blomst noe sted. Kun litt kunstig bar. Å hun som gikk for det ekte i år 😛 I tillegg skulle hun ta vare på tradisjonene med rød jul, for det var hun oppvokst med..hvor er det røde Ine?? Julekalenderen startet så bra, men nå går den i rykk og napp. Nei dette er bare rot...

Er vel ganske riktig beskrevet.litejulestemning

Skrevet
20 minutter siden, suckers skrev:

Da var karamellene i boks🤣

Later hun som hun har laget de selv? 😂

Skrevet
20 minutter siden, 1409 skrev:

Later hun som hun har laget de selv? 😂

Kopiert Villa Paprika som vanlig☺️

• Liker 2
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
5 timer siden, lenemor1 skrev:

Hun har det travelt fordi det er det som står i innleggene hun kopierer😉 

:laugh: dessverre er det jo helt korrekt ...

Skrevet

«I en tykkbundet gryte»? Samme skriveleif som Villa Paprika. Copy paste der, ja. Og karamellene hun viser frem har ingredienser trykt på papiret. Skikkelig hjemmelagd. 

• Liker 6
Skrevet

Må være slitsomt å hele tiden passe på å legge ut premier som folk har vunnet.Hun må jo hele tiden bevise, da hun er så lite troverdig.

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, MissMaya skrev:

«I en tykkbundet gryte»? Samme skriveleif som Villa Paprika. Copy paste der, ja. Og karamellene hun viser frem har ingredienser trykt på papiret. Skikkelig hjemmelagd. 

Har ikke tid til å lage karameller selv hun som er så travel😂

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, MissMaya skrev:

Dette..at hun legger ut oppskrift og later som hun lager karameller, og så er de hun tar bilde av kjøpt på butikken?! Når du tror du har sett alt fra den kanten.. *risterpåhodet

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, Horselady skrev:

Dette..at hun legger ut oppskrift og later som hun lager karameller, og så er de hun tar bilde av kjøpt på butikken?! Når du tror du har sett alt fra den kanten.. *risterpåhodet

Haha ja 😂

Skrevet

For å la tvilen komme til gode: det kan jo være at hun har kjøpt cellofan med skrift og pakket karamellene inn selv. Men altså jeg tviler. Regner egentlig med at bildet er tatt fra en annens side, men det KAN jo være...

Skrevet

Det er kjøpekarameller. Kjenner igjen typen.

Skrevet
6 minutter siden, millemåne1 skrev:

Det er kjøpekarameller. Kjenner igjen typen.

Jeg tviler ikke. 😂 Tenkte å være litt grei, siden det er jul og sånt. 

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...