Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Oisann, det var bordpynten sin! Hun liker det "enkelt, ryddig og naturlig..!"  :jepp: :klo: 

(Det er sånn det ser ut på bordet mitt når jeg rydder i skap og skuffer og trenger å få oversikt over hva som skal vaskes, pusses, kastes eller lagres bort)

Endret av Malum
  • Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, Malum skrev:

Oisann, det var bordpynten sin! Hun liker det "enkelt, ryddig og naturlig..!"  :jepp: :klo: 

(Det er sånn det ser ut på bordet mitt når jeg rydder i skap og skuffer og trenger å få oversikt over hva som skal vaskes, pusses, kastes eller lagres bort)

😂😂😂👍 Dagens! 

• Liker 4
Skrevet

Tviler på hun blir sponset av designerhome. 

Skrevet
1 time siden, lenemor1 skrev:

Tviler på hun blir sponset av designerhome. 

Jeg har stilt «designerhome» spørsmål om det. Avventer svar.

• Liker 4
Skrevet
45 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Jeg har stilt «designerhome» spørsmål om det. Avventer svar.

Det er bra. Er ikke «designerhome» CBE sin nye stil?

• Liker 1
Skrevet

At hun ikke klarer og finne sin egen stil før det der er ikke henne. Men en kopi.

Skrevet

Hvor HARDT er det å stryke duken??? Takler ikke ustrøkne duker eller uoppredde senger for den slags skyld! Sann... da fikk jeg det ut!

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Malum skrev:

Ja, det må jeg si.... Det var virkelig det mest enkle og ryddige bordet jeg har sett!! :fnise:

• Liker 6
Gjest justcurious
Skrevet

De bildene av barnerommet ser ut som de hentet fra et reklameblad fra Skeidar. Ikke mye som minner om et barnerom der.

Skrevet

Ine,jeg vet du leser her og mine råd skal du få alldeles gratis.

1.Sett lys på juletreet.

2.Ta vekk de stygge lyktene( hvor skal forresten maten være?)

3.Stryk duken.

4.Med et par enkle staker med røde lys og en fin julestjerne så er du i mål.Men det blir kanskje for mye farger for deg...

• Liker 5
Skrevet

Ja hvordan går det med denne julekalenderen da... alle fått premiene sine???.... :ac::fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hadde blitt lattermild om jeg skulle sitti rundt et bord med så mye lykter. 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, justcurious skrev:

De bildene av barnerommet ser ut som de hentet fra et reklameblad fra Skeidar. Ikke mye som minner om et barnerom der.

Er nok et gjesterom. Ingen barnerom som ser slik ut.

Skrevet
1 time siden, millemåne1 skrev:

Eh? Jo... rommene til de to største VP miniene, både før og etter de fikk et nytt «gjesterom»

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, justcurious skrev:

Ha ha, nå har hun nevnt kommentaren din på IG🤣 Så da avslørte hun seg som snikleser her inne😜

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet

"Barnerommet" ser ut som den lille kroken som står i inngangspartiet på Bohus her. Like personlig.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, millemåne1 skrev:

Er helt enig

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, lenemor1 skrev:

Ha ha, nå har hun nevnt kommentaren din på IG🤣 Så da avslørte hun seg som snikleser her inne😜

På en interiørgruppe på face også, med et hjerte bak. Hun skjønte nok ikke helt meningen med den kommentaren gitt.

• Liker 2
Gjest justcurious
Skrevet
7 timer siden, lenemor1 skrev:

Haha, morsomt! :D jeg følger henne ikke, så får ikke lest. Hva skrev hun? 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...