Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Ser at de siste kommentarene som er blitt godkjent er jo egentlig kommentarer hvor de henviser til kopieringen litt ironisk, men jeg vet faktisk ikke om hun forstår det. At folk ikke er oppriktig interessert i henne, men at man er fascinert av det hun holder på med. Ser at flere skriver at man bør stoppe å gi henne oppmerksomhet for da vil bloggen forsvinne, men jeg tenker litt omvendt....la heller bloggen kanskje få mer publisitet slik at kopieringen som hun også holder på med blir enda mer synlig, for enda flere for det er faktisk ikke greit slik hun holder på. Uansett om hun er syk eller hva det måtte være så er det ikke greit.

For alt vi vet så kan folk har prøvd å stoppe henne i flere år uten resultat, men så tenker jeg hvis bloggen blir mer synlig i bloggmiljøet enn det den er pr.dags dato så kanskje vil den også bli synlig for mediene. Hadde f.eks MTM skrevet om denne kopieringen på sin blogg så tror jeg det hadde vært nok til at det ble rettet ett søkelys mot kopieringen.

Galskap rett og slett

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten..ser at Sofies Villa har lagt ut ett inspirasjonsbilde fra bloggen. Noen som vet om hun er ambassadør for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Isabella82 skrev:

Forresten..ser at Sofies Villa har lagt ut ett inspirasjonsbilde fra bloggen. Noen som vet om hun er ambassadør for dem?

Hun er ikke det ,ble spurt om det var greit om de lånte bilde. Kopi av villapaprikas spisebords pynt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Interiørblogg og interiørblogg...Hun poster jo bare de samme bildene hele tiden, av inngangspartiet og spisestua 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-08-04 den 11.44, marthes skrev:

Nå skal hun tydeligvis drive med noe "mammabanden" lignende på snapschat.... blir spennende å se hva hun kopierer der 🙈😂

Hva heter snapkontoen?

:popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugemerke

Hun burde øve på å bli mer fotogen. Hun ser ut som hun hater å bli tatt bilder av, noe som er spesielt, all den tid hun er blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sugemerke skrev:

Hun burde øve på å bli mer fotogen. Hun ser ut som hun hater å bli tatt bilder av, noe som er spesielt, all den tid hun er blogger.

Men hun er jo modell! Tidligere sto det på profilen hennes... Tacky bilder, men dog...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, suckers skrev:

Synes du virkelig Mille Moi har studentvennlige priser Ine? 

Samme tenkte jeg, er jo svindyrt 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Marimekkoen skrev:

Snap: bloggerfruene

Ine har kontoen i dag. 

Dette var veldig rare greier

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, maipai skrev:

Dette var veldig rare greier

Jeg har blitt venn, men får ikke sett noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som er så stas med Mille Moi? Synes overhodet ikke prisene ser ut til matche varene (dyrt), stilen er utdatert og de har fullt av skrivefeil på siden sin. Se f.eks. "om oss"-teksten. Setningene gir jo ingen mening... Virker useriøst

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tenk på hvor mye fint som kommer nå mot juletiden "  Seriøst, det er ikke snart jul!! 

Og jammen skal vi få være med på en spennende reise... Hva er det med bloggere og reiser egentlig? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, Dollyådi skrev:

Jeg har blitt venn, men får ikke sett noe? 

4 minutter siden, suckers skrev:

Har ikke sett en eneste snap jeg

På snappen bloggerfruene? Så rart. Jeg har sett flere snapper på MyStory i dag. Ikke at det var så mye å se. Klein prating med lite mimikk, filming av huset (som ser mindre ut enn jeg hadde trodd), miming og selvdigging i kamera og ungene hennes som snubler rundt på et overfylt barnerom.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, maipai skrev:

På snappen bloggerfruene? Så rart. Jeg har sett flere snapper på MyStory i dag. Ikke at det var så mye å se. Klein prating med lite mimikk, filming av huset (som ser mindre ut enn jeg hadde trodd), miming og selvdigging i kamera og ungene hennes som snubler rundt på et overfylt barnerom.

Ikke sett noen snapper selv, la til i dag. Når la du de til? Ble du lagt til som venn av de? Kanskje man må være snapvenner med de for å få sett. I såfall virker det som om Ine ikke er interessert i å legge til noen, vi får se i morgen om det blir noen snaper da (fra andre, men hennes vil jo fortsatt være der en stund)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...