Gjest Kaktuspotte Skrevet 4. juli 2017 #741 Del Skrevet 4. juli 2017 Ferie, eller ikke... jeg skjønner ikke at "vanlige" folk har råd til alt dette interiøret. Jeg så noen sånne boblevaser i en butikk, og de var slett ikke billig. Det er jo noe nytt hver uke, og en gjennomsnittslønn rekker ikke til sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. juli 2017 #742 Del Skrevet 5. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og krenkende utsagn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 5. juli 2017 #743 Del Skrevet 5. juli 2017 Ingen tvil om at Ine leser her inne https://gladehjem.wordpress.com/ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 5. juli 2017 #744 Del Skrevet 5. juli 2017 22 timer siden, Kaktuspotte skrev: Ferie, eller ikke... jeg skjønner ikke at "vanlige" folk har råd til alt dette interiøret. Jeg så noen sånne boblevaser i en butikk, og de var slett ikke billig. Det er jo noe nytt hver uke, og en gjennomsnittslønn rekker ikke til sånt Nille har billige boblevaser hvis du har lyst på. Jeg kjøpte en der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny90 Skrevet 5. juli 2017 #745 Del Skrevet 5. juli 2017 9 minutter siden, Skorpion89 skrev: Dersom GH ikke har Snap, er det nok av ting omverden ikke får med seg, regner jeg med. Mye av det som skjer igjennom døgnet vises jo der. Hun har snap.. lagt ut navnet på insta story fler ganger i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peachcanei Skrevet 5. juli 2017 #746 Del Skrevet 5. juli 2017 Hjelper jo å selge unna litt ting og tang https://www.finn.no/finn/torget/bod/1487850009 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. juli 2017 #747 Del Skrevet 6. juli 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 6. juli 2017 #748 Del Skrevet 6. juli 2017 Dette er den tråden som blir strengest moderert føler jeg... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 11. juli 2017 #749 Del Skrevet 11. juli 2017 Plutselig ble det mye reising på glade hjem også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 11. juli 2017 #750 Del Skrevet 11. juli 2017 16 minutter siden, suckers skrev: Plutselig ble det mye reising på glade hjem også La merke til det 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 11. juli 2017 #751 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) "Denne vakre plassen heter for..." Er det her noen form for dialektbruk? For er da helt unødvendig i denne setningen? Men så er jo også Ine en smule smør på flesk i sine formuleringer. "Jeg blir så glad når solen skinner, himmelen er blå og varmen er på sin rette plass. Ingenting slår en deilig sommerdag ute på verdens fineste plass, det gjør det ikke. Jeg har ikke ord, for jeg kan si det sånn at det er ikke noen plasser som kan måle seg med denne, dette er nok den fineste plassen jeg vet om. I dag tok vi turen til en av de fineste plassen på Nordmøre, og den vakre plassen heter for Stangvika." Synonymer er fine greier Ine. Værsjego! http://www.synonymordboka.no/no/?q=plass Endret 11. juli 2017 av Sansol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlion Skrevet 11. juli 2017 #752 Del Skrevet 11. juli 2017 2 minutter siden, Sansol skrev: "Denne vakre plassen heter for..." Er det her noen form for dialektbruk? For er da helt unødvendig i denne setningen? Men så er jo også Ine en smule smør på flesk i sine formuleringer. Det er nok dialekt ja. Jeg er fra samme fylke, bare mye lenger sør, og her er det ikke uvanlig å si for i den sammenhengen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 11. juli 2017 #753 Del Skrevet 11. juli 2017 55 minutter siden, suckers skrev: Plutselig ble det mye reising på glade hjem også Reising og reising...alle plassene hun har vært er ikke mer enn en halvtime/times tid unna hvor hun bor 😉 men for all del, trivelig er det jo uansett 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 11. juli 2017 #754 Del Skrevet 11. juli 2017 I innlegget med peonene, ser jeg på interiøret at hun sitter i en Mazda av nyere type. Så da kjøpte hun visst samme bil, også da. 👀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 11. juli 2017 #755 Del Skrevet 11. juli 2017 1 time siden, MissMaya skrev: I innlegget med peonene, ser jeg på interiøret at hun sitter i en Mazda av nyere type. Så da kjøpte hun visst samme bil, også da. 👀 Det er lenge siden. Det var omtrent samtidig med at Paprika kjøpte sin. Er overrasket over at ikke de har byttet den og kjøpt Audi i stedet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 11. juli 2017 #756 Del Skrevet 11. juli 2017 5 timer siden, Merlion skrev: Det er nok dialekt ja. Jeg er fra samme fylke, bare mye lenger sør, og her er det ikke uvanlig å si for i den sammenhengen. Da må dere lære dere norsk 🙄🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 11. juli 2017 #757 Del Skrevet 11. juli 2017 58 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det er lenge siden. Det var omtrent samtidig med at Paprika kjøpte sin. Er overrasket over at ikke de har byttet den og kjøpt Audi i stedet. Ble nok for kostbart! Til og med Ine har noe fornuft. Selv om den er godt innpakket 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 11. juli 2017 #758 Del Skrevet 11. juli 2017 8 timer siden, Horselady skrev: Reising og reising...alle plassene hun har vært er ikke mer enn en halvtime/times tid unna hvor hun bor 😉 men for all del, trivelig er det jo uansett 😊 Så fint for ungene da, som slipper å bli dratt med til varme Rhodos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 12. juli 2017 #759 Del Skrevet 12. juli 2017 16 timer siden, Kaktuspotte skrev: Så fint for ungene da, som slipper å bli dratt med til varme Rhodos. Finnes vel en mellomting? 😉 uansett så er sikkert ungene fornøyd, og det er det viktigste tenker jeg.. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 12. juli 2017 #760 Del Skrevet 12. juli 2017 Hva heter hun på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg