Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

1 time siden, Merlion skrev:

Ommøblering done!

😂 med stikk til plakatene til VP også virker det som 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klør seg vel i hodet nå som VP har ommøblert tilbake igjen 😂 #thestruggleisreal

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt gjort å måtte planlegge godt før hun kan ommøblere, men samtidig er det lite valgmuligheter:rolleyes:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipser dere de som har orginalinnlegget om at hun kopierer, og later som om det er hennes egne ord?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, CaspertheGh0st skrev:

Stuen hennes er jo en ren kopi av VP sin:laugh:

Velkommen etter! Det har jo vært et tema her inne i evigheter og i mange tråder. Både kopieringen av innlegg og interiør/innredning. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Velkommen etter! Det har jo vært et tema her inne i evigheter og i mange tråder. Både kooieringen av innlegg og interiør/innredning. 

"beklager", men jeg har ikke lest disse bloggene før nå nylig. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
32 minutter siden, Thisisnotmyname skrev:

Hun tar værtfall fine fokuserte bilder. Men har hun noen gang svart på at hun kopierer så mye?

Lurer jeg også på. Det irriterer meg grønn at hun bare får fortsette med plagiatet og later som ingenting. At hun ikke skjemmes :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Thisisnotmyname skrev:

Hun tar værtfall fine fokuserte bilder. Men har hun noen gang svart på at hun kopierer så mye?

Nei hun svarer ikke på det, du blir bare blokkert eller kommentaren din bli slettet/ikke godkjent. Helt utrolig at ingen av de som blir kopiert gjør noe!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
1 time siden, Horselady skrev:

Nei hun svarer ikke på det, du blir bare blokkert eller kommentaren din bli slettet/ikke godkjent. Helt utrolig at ingen av de som blir kopiert gjør noe!

Ja, det burde få konsekvenser. Kjenner jeg faktisk blir litt sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små og store sparetips.

Hvis en følger linken så kommer du inn på en side en kan søke om forbrukslån? Og pensjonssparing som en kan ta ut og hvor man bare trenger å spare mindre og mindre? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn søndagsfølelse....på en søndag...:nori:jæken ,godt gjort!:alice:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe jeg har lagt merke til, men som kanskje ikke er så rart? Er at hun har aldri lagt ut en video. ingen på insta, ingen på bloggen og hun har vel ikke snap? Mtp alle som hun kopierer legger ut flere videosnutter, så bare syns jeg det er litt merkelig😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke alle som liker å legge ur videoer og dokumentere alt da! Noen liker sikkert å ha mer privat liv enn andre 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...