Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Verste er at leserene ikke skjønner hun kopierer. Hyllest i kommentarfeltet, men kritiske spm sletter hun.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt på jordet når jeg tror at den runde rotting saken mellom brødboksen og stekeplatene egentlig er en fuglemater?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Marleah skrev:

Er jeg helt på jordet når jeg tror at den runde rotting saken mellom brødboksen og stekeplatene egentlig er en fuglemater?

Haha :fnise: den ser kanskje ut som en fuglemater, men tanken er nok at den er til å ha løk og hvitløk oppi. Jeg fikk en sånn i gave og den er helt ubrukelig til annet enn pynt. Men kanskje jeg skal begynne å bruke den som fuglemater. Takk for tipset! :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kjøper hun vel inn til oppussingen av barnerommet litt etter litt, for det er veldig dyre ting hun har valgt seg ut til å ha til pynt. Høres jo ikke ut som hun har jobbet ut i fra det hun skriver på bloggen, så det blir vel litt etter når hun har råd til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
5 minutter siden, FruRosa skrev:

Dette er jo bare helt (p)sykt!!!! 😱 Er det ingen rundt henne som reagerer? Dette har jo pågått i flere år. Det er så creepy at jeg mangler egentlig ord!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnene til Camilla skriver om kopieringen på tredje siste bilde på Instagramkontoen til VP. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristanna skrev:

Venninnene til Camilla skriver om kopieringen på tredje siste bilde på Instagramkontoen til VP. 

Dæven som Ine får gå igjennom i kommentarene under det bildet. Og Camilla gjør ingenting for å stoppe hetsingen. Camilla som er så flink til å oppfordre alle i bloggen sin til å være snille og gode mot hverandre!

Jeg syns forresten begge to virker klin gærne på hver sin måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Chloe skrev:

Dæven som Ine får gå igjennom i kommentarene under det bildet. Og Camilla gjør ingenting for å stoppe hetsingen. Camilla som er så flink til å oppfordre alle i bloggen sin til å være snille og gode mot hverandre!

Jeg syns forresten begge to virker klin gærne på hver sin måte!

Det siste du skriver....tror du er inne på noe der ;)  Forøvrig helt enig med deg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla har tatt ETT "oppgjør" med Gladehjem, og det var når SBN gikk konkurs. Altså når hunoen ikke tjente noe på henne lenger.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke Paprikaens største fan, som dere lett kan se i trådene her inne. Men akkurat det GH driver med er jo galskap! Jeg hadde gått rettens vei hvis jeg var Paprikaen! Det der er fader meg ikke greit! Og det er skikkelig skummelt, grøsser når jeg ser bloggen hennes! At GH får gjennomgå i kommentarfeltet har jeg full forståelse for! Synes faktisk det er rart det ikke har vært mye mer av det! GH trenger hjelp, hun er jo ikke frisk!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Jeg er ikke Paprikaens største fan, som dere lett kan se i trådene her inne. Men akkurat det GH driver med er jo galskap! Jeg hadde gått rettens vei hvis jeg var Paprikaen! Det der er fader meg ikke greit! Og det er skikkelig skummelt, grøsser når jeg ser bloggen hennes! At GH får gjennomgå i kommentarfeltet har jeg full forståelse for! Synes faktisk det er rart det ikke har vært mye mer av det! GH trenger hjelp, hun er jo ikke frisk!

Grøsser er rette ordet. Ble skremt første gang jeg scrollet meg gjennom noen innlegg. Men som vanlig lar C andre gjør drittjobben for henne i kommentarfeltet. Akkurat som hun gjorde da kommentarfeltene i bloggen hennes var åpne og det kom inn masse dritt om noen hun ikke hadde så mye til overs for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chloe skrev:

Grøsser er rette ordet. Ble skremt første gang jeg scrollet meg gjennom noen innlegg. Men som vanlig lar C andre gjør drittjobben for henne i kommentarfeltet. Akkurat som hun gjorde da kommentarfeltene i bloggen hennes var åpne og det kom inn masse dritt om noen hun ikke hadde så mye til overs for.

Jeg får assosiasjoner til denne filmen: 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. januar 2017 den 23.50, Snurten1 skrev:

Glade hjem 19.01 2017: https://gladehjem.wordpress.com/2017/01/19/slik-kombinerer-du-alt/

Villa paprika 27.01. 2015: http://villapaprika.blogg.no/1422361300_slik_kombinerer_du_jo.html

Blar hun faktisk tilbake i arkivet til VP for å så kopiere med klipp ut og lim inn i sin egen blogg?!

 

Ryddet for spekulasjon.

Edie, mod.

Det blir jo veldig fristende å sende spørsmålet tilbake til deg: leter du faktisk i VP sin blogg for å finne like innlegg?

jeg vet virkelig ikke hva jeg syns er rarest...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hallepalle skrev:

Det blir jo veldig fristende å sende spørsmålet tilbake til deg: leter du faktisk i VP sin blogg for å finne like innlegg?

jeg vet virkelig ikke hva jeg syns er rarest...

Trenger ikke lete etter innlegg i blogger. Kjapt googlesøk på de rette ordene, så finner man det man leter etter.

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...