Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Noen som vet om Villapaprika noen gang har uttalt seg, eller gjort noe med dette??.... Jeg så et bilde på GH sin instagram som var så likt VP sitt at jeg trodde hun hadde kopiert hele bildet!... Kommenterte dette på VP sin profil, men hun svarer ikke på det... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har endelig de små kransene som villapaprika har  kommet i hus😂. Da kan kopieringen fortsette jippi.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tror på at hun faktisk gir bort adventspakker? Virker som hun tar bilder av rælet sitt og later som noen vinner dette.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, lenemor1 skrev:

Noen som tror på at hun faktisk gir bort adventspakker? Virker som hun tar bilder av rælet sitt og later som noen vinner dette.

Det finnes enda flere som tror de får det samme, om ikke mer av mammatilmichelle eller inspire norge 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jennybella skrev:

Nå har endelig de små kransene som villapaprika har  kommet i hus😂. Da kan kopieringen fortsette jippi.

Åååh, ENDELIG!!! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, FrøkenFarao skrev:

Driver hun å flytter rundt på juletreet?:fnise:

Ja veksler mellom stue og spisestue 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jennybella skrev:

Ja veksler mellom stue og spisestue 😂

Lettvint det når hun ikke bruker lys på juletre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun i det hele tatt bretta ut greinene på treet? Syns det var et stusselig juletre, lite var det, og ingen lys... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser man hvem som «vinner»? Er tydelig at hun tar bilder av ting hjemme og stjeler bilder fra nettet, som ingen kommer til å få tilsendt. Herregud, som hun irriterer meg. HVORFOR klarer INGEN å stoppe henne?!?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lenemor1 skrev:

Hvor ser man hvem som «vinner»? Er tydelig at hun tar bilder av ting hjemme og stjeler bilder fra nettet, som ingen kommer til å få tilsendt. Herregud, som hun irriterer meg. HVORFOR klarer INGEN å stoppe henne?!?

Du kan så si, hun irriterer meg også. Hvorfor gidder folk å følge henne.De fleste vet vel nå hvordan hun holder på. Tror ikke hun har noen adventskalender, dette gjør hun for å få følgere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, lenemor1 skrev:

Hun skriver gårsdagens vinner nederst i hvert innlegg. Men en venninne av meg «vant» i fjor og mottok aldri noen premie. Og i følge henne så har hun visst aldri fullført 24 dager med kalenderen. Har visst sporet av og bare sklidd over etter kort tid. Men jeg har ikke fulgt med på det, så jeg vet ikke. Bare hørt det fra venninnen min og andre. Gidder ikke å bla meg tilbake for å se hvordan det har gått tidligere år. 

Men hvis hun liksom skal sponse dette ut av  egen lomme, så er det jo snakk om betydelige summer. Bare portoen må jo koste en liten formue. 🙄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun skriver gårsdagens vinner nederst i hvert innlegg. Men en venninne av meg «vant» i fjor og mottok aldri noen premie. Og i følge henne så har hun visst aldri fullført 24 dager med kalenderen. Har visst sporet av og bare sklidd over etter kort tid. Men jeg har ikke fulgt med på det, så jeg vet ikke. Bare hørt det fra venninnen min og andre. Gidder ikke å bla meg tilbake for å se hvordan det har gått tidligere år. 

Men hvis hun liksom skal sponse dette ut av  egen lomme, så er det jo snakk om betydelige summer. Bare portoen må jo koste en liten formue. 🙄 

Er ikke det noe type svindel da, som man kan melde inn? feks til blogger plattformen hennes??... Jeg tenkte meg det at disse "premiene" aldri blir sendt ut... og det hun liksom skal gi ut er ikke merket med noe... hadde hun vært sponset med gavene hadde det jo vært det og hun opplyser ikke hvor hun har fått disse premiene fra.. med andre ord tar hun bilde av sine egne ting, evt ting fra nettet, og selvfølgelig kommer hun ikke til å sende ut dette, dette hadde jo vært kjempe dyrt og tungvindt for henne. Så kan man bevise at hun driver falsk konkurranse og aldri sender ut premier også så må det jo gå ann å melde henne inn for dette.... ikkeminst hadde det vært morro og spurt henne hvor premiene hennes kommer fra, og om hun hadde svart fra en viss forhandler kunne man kontaktet disse og forklart at hun "later" som om hun blir sponset av dem... så ville de sikkert selv gått ut med at de ikke har noe med dette å gjøre!!..  håpløs dame.,. bloggen skulle vært lagt ned..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Crossfitter skrev:

Noen som vet om Villapaprika noen gang har uttalt seg, eller gjort noe med dette??.... Jeg så et bilde på GH sin instagram som var så likt VP sitt at jeg trodde hun hadde kopiert hele bildet!... Kommenterte dette på VP sin profil, men hun svarer ikke på det... 

VP skrev et innlegg på bloggen sin om denne kopieringen til GH. Det var etter at GH hadde blitt ambassadør for lysneshjem, og VP ville ikke at GH skulle bruke hennes stylinger for å fronte deres produkter. Og DET forstår jeg godt. En ting er å kopiere interiøret ned i den minste detalj, men hun har kopiert tekstene hennes også.

GH kom med et ufint svar til VP i et blogginnlegg  og la inn kommentarer i falskt navn på blogginnlegget til VP for å fremme seg selv. Dette har VP påpekt i blogginnlegget også, og «truet» med publisere å offentliggjøre hvis hun ikke sluttet med denne kopieringen.

Skulle ønske jeg kunne lagt inn bilder her for jeg screenshotta begge innleggene den gangen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ellapropella
18 timer siden, lenemor1 skrev:

Har vunnet før, fikk premien kort tid etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Hun skriver at premien sendes innen 1 døgn. Skal hun seriøst sende pakker hver dag i 3 1/2 uker? Høres slitsomt ut... hadde vel vært enklere å sende ut en gang i uka eller noe til de som har vunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, justcurious skrev:

Hun skriver at premien sendes innen 1 døgn. Skal hun seriøst sende pakker hver dag i 3 1/2 uker? Høres slitsomt ut... hadde vel vært enklere å sende ut en gang i uka eller noe til de som har vunnet. 

Er bare tull de adventsgreiene der. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...