Crossfitter Skrevet 2. desember 2017 #1461 Del Skrevet 2. desember 2017 Noen som vet om Villapaprika noen gang har uttalt seg, eller gjort noe med dette??.... Jeg så et bilde på GH sin instagram som var så likt VP sitt at jeg trodde hun hadde kopiert hele bildet!... Kommenterte dette på VP sin profil, men hun svarer ikke på det... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 2. desember 2017 #1462 Del Skrevet 2. desember 2017 Nå har endelig de små kransene som villapaprika har kommet i hus😂. Da kan kopieringen fortsette jippi. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenemor1 Skrevet 2. desember 2017 #1463 Del Skrevet 2. desember 2017 Noen som tror på at hun faktisk gir bort adventspakker? Virker som hun tar bilder av rælet sitt og later som noen vinner dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 2. desember 2017 #1464 Del Skrevet 2. desember 2017 8 minutter siden, lenemor1 skrev: Noen som tror på at hun faktisk gir bort adventspakker? Virker som hun tar bilder av rælet sitt og later som noen vinner dette. Det finnes enda flere som tror de får det samme, om ikke mer av mammatilmichelle eller inspire norge 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 2. desember 2017 #1465 Del Skrevet 2. desember 2017 Den veska hu gir bort i dag, har hun vist bilde av før på Instagram. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 2. desember 2017 #1466 Del Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, Jennybella skrev: Nå har endelig de små kransene som villapaprika har kommet i hus😂. Da kan kopieringen fortsette jippi. Åååh, ENDELIG!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 2. desember 2017 #1467 Del Skrevet 2. desember 2017 Driver hun å flytter rundt på juletreet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 2. desember 2017 #1468 Del Skrevet 2. desember 2017 54 minutter siden, FrøkenFarao skrev: Driver hun å flytter rundt på juletreet? Ja veksler mellom stue og spisestue 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 2. desember 2017 #1469 Del Skrevet 2. desember 2017 5 minutter siden, Jennybella skrev: Ja veksler mellom stue og spisestue 😂 Lettvint det når hun ikke bruker lys på juletre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 2. desember 2017 #1470 Del Skrevet 2. desember 2017 Hva gjør de stygge kurvene under treet? Skal det forestille pakker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 2. desember 2017 #1471 Del Skrevet 2. desember 2017 Har hun i det hele tatt bretta ut greinene på treet? Syns det var et stusselig juletre, lite var det, og ingen lys... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenemor1 Skrevet 3. desember 2017 #1472 Del Skrevet 3. desember 2017 Hvor ser man hvem som «vinner»? Er tydelig at hun tar bilder av ting hjemme og stjeler bilder fra nettet, som ingen kommer til å få tilsendt. Herregud, som hun irriterer meg. HVORFOR klarer INGEN å stoppe henne?!? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 3. desember 2017 #1473 Del Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, lenemor1 skrev: Hvor ser man hvem som «vinner»? Er tydelig at hun tar bilder av ting hjemme og stjeler bilder fra nettet, som ingen kommer til å få tilsendt. Herregud, som hun irriterer meg. HVORFOR klarer INGEN å stoppe henne?!? Du kan så si, hun irriterer meg også. Hvorfor gidder folk å følge henne.De fleste vet vel nå hvordan hun holder på. Tror ikke hun har noen adventskalender, dette gjør hun for å få følgere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 3. desember 2017 #1474 Del Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, lenemor1 skrev: Hvor ser man hvem som «vinner»? Er tydelig at hun tar bilder av ting hjemme og stjeler bilder fra nettet, som ingen kommer til å få tilsendt. Herregud, som hun irriterer meg. HVORFOR klarer INGEN å stoppe henne?!? Hun skriver gårsdagens vinner nederst i hvert innlegg. Men en venninne av meg «vant» i fjor og mottok aldri noen premie. Og i følge henne så har hun visst aldri fullført 24 dager med kalenderen. Har visst sporet av og bare sklidd over etter kort tid. Men jeg har ikke fulgt med på det, så jeg vet ikke. Bare hørt det fra venninnen min og andre. Gidder ikke å bla meg tilbake for å se hvordan det har gått tidligere år. Men hvis hun liksom skal sponse dette ut av egen lomme, så er det jo snakk om betydelige summer. Bare portoen må jo koste en liten formue. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crossfitter Skrevet 3. desember 2017 #1475 Del Skrevet 3. desember 2017 5 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hun skriver gårsdagens vinner nederst i hvert innlegg. Men en venninne av meg «vant» i fjor og mottok aldri noen premie. Og i følge henne så har hun visst aldri fullført 24 dager med kalenderen. Har visst sporet av og bare sklidd over etter kort tid. Men jeg har ikke fulgt med på det, så jeg vet ikke. Bare hørt det fra venninnen min og andre. Gidder ikke å bla meg tilbake for å se hvordan det har gått tidligere år. Men hvis hun liksom skal sponse dette ut av egen lomme, så er det jo snakk om betydelige summer. Bare portoen må jo koste en liten formue. 🙄 Er ikke det noe type svindel da, som man kan melde inn? feks til blogger plattformen hennes??... Jeg tenkte meg det at disse "premiene" aldri blir sendt ut... og det hun liksom skal gi ut er ikke merket med noe... hadde hun vært sponset med gavene hadde det jo vært det og hun opplyser ikke hvor hun har fått disse premiene fra.. med andre ord tar hun bilde av sine egne ting, evt ting fra nettet, og selvfølgelig kommer hun ikke til å sende ut dette, dette hadde jo vært kjempe dyrt og tungvindt for henne. Så kan man bevise at hun driver falsk konkurranse og aldri sender ut premier også så må det jo gå ann å melde henne inn for dette.... ikkeminst hadde det vært morro og spurt henne hvor premiene hennes kommer fra, og om hun hadde svart fra en viss forhandler kunne man kontaktet disse og forklart at hun "later" som om hun blir sponset av dem... så ville de sikkert selv gått ut med at de ikke har noe med dette å gjøre!!.. håpløs dame.,. bloggen skulle vært lagt ned.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukreativbruker Skrevet 3. desember 2017 #1476 Del Skrevet 3. desember 2017 23 timer siden, Crossfitter skrev: Noen som vet om Villapaprika noen gang har uttalt seg, eller gjort noe med dette??.... Jeg så et bilde på GH sin instagram som var så likt VP sitt at jeg trodde hun hadde kopiert hele bildet!... Kommenterte dette på VP sin profil, men hun svarer ikke på det... VP skrev et innlegg på bloggen sin om denne kopieringen til GH. Det var etter at GH hadde blitt ambassadør for lysneshjem, og VP ville ikke at GH skulle bruke hennes stylinger for å fronte deres produkter. Og DET forstår jeg godt. En ting er å kopiere interiøret ned i den minste detalj, men hun har kopiert tekstene hennes også. GH kom med et ufint svar til VP i et blogginnlegg og la inn kommentarer i falskt navn på blogginnlegget til VP for å fremme seg selv. Dette har VP påpekt i blogginnlegget også, og «truet» med publisere å offentliggjøre hvis hun ikke sluttet med denne kopieringen. Skulle ønske jeg kunne lagt inn bilder her for jeg screenshotta begge innleggene den gangen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellapropella Skrevet 3. desember 2017 #1477 Del Skrevet 3. desember 2017 18 timer siden, lenemor1 skrev: Noen som tror på at hun faktisk gir bort adventspakker? Virker som hun tar bilder av rælet sitt og later som noen vinner dette. Har vunnet før, fikk premien kort tid etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 3. desember 2017 #1478 Del Skrevet 3. desember 2017 Hun skriver at premien sendes innen 1 døgn. Skal hun seriøst sende pakker hver dag i 3 1/2 uker? Høres slitsomt ut... hadde vel vært enklere å sende ut en gang i uka eller noe til de som har vunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenemor1 Skrevet 3. desember 2017 #1479 Del Skrevet 3. desember 2017 14 minutter siden, Ellapropella skrev: Har vunnet før, fikk premien kort tid etter. Hva vant du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenemor1 Skrevet 3. desember 2017 #1480 Del Skrevet 3. desember 2017 5 minutter siden, justcurious skrev: Hun skriver at premien sendes innen 1 døgn. Skal hun seriøst sende pakker hver dag i 3 1/2 uker? Høres slitsomt ut... hadde vel vært enklere å sende ut en gang i uka eller noe til de som har vunnet. Er bare tull de adventsgreiene der. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg