Gjest justcurious Skrevet 31. juli 2017 #841 Del Skrevet 31. juli 2017 4 minutter siden, richbitch skrev: Hun har løyet på seg mange samarbeid, men så har hun kjøpt og betalt varene selv 😅 Seriøst? Hahaha 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. august 2017 #842 Del Skrevet 1. august 2017 Ryddet for persondebatt. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 1. august 2017 #843 Del Skrevet 1. august 2017 Det er rett og slett tragisk at hun ikke skjønner bedre enn å utlevere barn. Hun burde gå litt i seg selv og tenke på om det er til barnas beste det hun driver med, eller om det er mer egoistiske motiv som ligger bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 1. august 2017 #844 Del Skrevet 1. august 2017 14 timer siden, richbitch skrev: Hun har løyet på seg mange samarbeid, men så har hun kjøpt og betalt varene selv 😅 Jupp, en gang hadde hun merket innlegget med "inneholder annonselenker".. Det var helt vanlige linker til nettbutikken til VP😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusen Skrevet 2. august 2017 #845 Del Skrevet 2. august 2017 Er det mulig å skryte sånn av en helt ordinær kjole fra Gina Tricot? Lage et innlegg om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 2. august 2017 #846 Del Skrevet 2. august 2017 9 minutter siden, Snusen skrev: Er det mulig å skryte sånn av en helt ordinær kjole fra Gina Tricot? Lage et innlegg om den. 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 2. august 2017 #847 Del Skrevet 2. august 2017 5 timer siden, Snusen skrev: Er det mulig å skryte sånn av en helt ordinær kjole fra Gina Tricot? Lage et innlegg om den. Og hva er greia med den hatten? 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 3. august 2017 #848 Del Skrevet 3. august 2017 Det er bare flaut at vi holder liv i denne bloggen... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 3. august 2017 #849 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg har sluttet å følge med på Ine. Bloggen har jeg ikke lest på et år eller noe, og IG har jeg avfulgt. Eneste som minner meg om dette kaoset er denne tråden. På tide å avvikle den og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 3. august 2017 #850 Del Skrevet 3. august 2017 1 time siden, canacas skrev: Jeg har sluttet å følge med på Ine. Bloggen har jeg ikke lest på et år eller noe, og IG har jeg avfulgt. Eneste som minner meg om dette kaoset er denne tråden. På tide å avvikle den og? Nei,må ikke avvikles ennå! Jeg vil være med på den spennende reisen som skal skje nå i høst! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 3. august 2017 #851 Del Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Flisespikker skrev: Nei,må ikke avvikles ennå! Jeg vil være med på den spennende reisen som skal skje nå i høst! Hvorfor? For å le av det? Føles det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusen Skrevet 3. august 2017 #852 Del Skrevet 3. august 2017 1 time siden, canacas skrev: Hvorfor? For å le av det? Føles det godt? Vi kan være frekke å synes det ja, dama er jo frekk nok så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 3. august 2017 #853 Del Skrevet 3. august 2017 1 time siden, canacas skrev: Hvorfor? For å le av det? Føles det godt? Skal love deg at jeg ikke ler så veldig mye av den bloggen der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 3. august 2017 #854 Del Skrevet 3. august 2017 6 minutter siden, Flisespikker skrev: Skal love deg at jeg ikke ler så veldig mye av den bloggen der. Er vel heller et sorgens kapittel, ja. Ikke mye å le av. Får mest lyst til å gråte, er jo helt tragisk hvordan hun holder på og at ingen stopper henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusen Skrevet 3. august 2017 #855 Del Skrevet 3. august 2017 Alle bloggere skal ta oss med på reiser, for en oppbrukt floskel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 3. august 2017 #856 Del Skrevet 3. august 2017 1 time siden, Snusen skrev: Alle bloggere skal ta oss med på reiser, for en oppbrukt floskel. Vi skal være med på en reise i kopieringens ånd😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusen Skrevet 3. august 2017 #857 Del Skrevet 3. august 2017 Ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 3. august 2017 #858 Del Skrevet 3. august 2017 Fikk henne opp som sponset innlegg på Facebook nå... bruker tydeligvis penger på annonser der... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirrevippe Skrevet 4. august 2017 #859 Del Skrevet 4. august 2017 5 timer siden, marthes skrev: Fikk henne opp som sponset innlegg på Facebook nå... bruker tydeligvis penger på annonser der... Fleste bloggere gjør det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 4. august 2017 #860 Del Skrevet 4. august 2017 Nå skal hun tydeligvis drive med noe "mammabanden" lignende på snapschat.... blir spennende å se hva hun kopierer der 🙈😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg