Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Shoppingqueen skrev:

Rart ingen her lurer på hvorfor VP/Camilla Øvestad har lagt til Ine på sin VELDIG private IG, hvor hun bare skal ha sine aller nærmeste. Forstå det den som kan. 

https://imgur.com/a/WoqAf

Det har blitt kommentert flere ganger i Paprika-tråden. Hun kan jo ikke akkurat forsøke å ta avstand heller da, når hun legger henne til på den helt private kontoen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det har blitt kommentert flere ganger i Paprika-tråden. Hun kan jo ikke akkurat forsøke å ta avstand heller da, når hun legger henne til på den helt private kontoen. 

Akkurat. Så på et eller annet vis må de gagne VP, eller i det minste Mille Moi. Jeg hadde ikke latt henne følge meg privat i alle fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommenterte på siste bilde på instagram; Og helt likt vp sitt. Jeg ble fjernet som venn nesten sekunden etter jeg kommenterte

Endret av Tinenico
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tinenico skrev:

Jeg kommenterte på siste bilde på instagram; Og helt likt vp sitt. Jeg ble fjernet som venn nesten sekunden etter jeg kommenterte

Så det jeg også,samme tekst omtrent som paprika da hun la ut gutterommet på Instagram,uff tragisk at hun ikke kan klare noe selv,skjønner ikke hva hun skal med hverken blogg eller Instagram,er jo bare kopi alt sammen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg morer meg litt over at hun konsekvent skriver sin egen bloggadresse feil :fnise:. Hun skriver now.com/gladehjem på instagram og andre steder, mens det faktisk er nouw.com/ osv. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg morer meg litt over at hun konsekvent skriver sin egen bloggadresse feil :fnise:. Hun skriver now.com/gladehjem på instagram og andre steder, mens det faktisk er nouw.com/ osv. 

Det er rett stavet på IG-profilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Det er rett stavet på IG-profilen

Da har det blitt det nå helt nylig. Men på disse små filmsnuttene hun legger ut så var det ihvertfall feilstavet senest i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 12.32, Prinsesse788 skrev:

Angrerett er beskyttet i norsk lov, så butikken kan ikke bannlyse noen for dette. 

Det gjelder nettkjøp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare sett wordpressutgaven av bloggen hennes. Må si at nouw-versjonen hadde et fint design. Større bilder og mer delikat.

Endret av Viernes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ricecrispies skrev:

Jeg skrev på IG at rommet var helt likt VP sitt.

Ble blokkert,gitt. 

Tviler ikke,det går ikke inn der ,må være noe riv ruskende galt .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, marthes skrev:

bombe, det gale hjem er også alenemamma i helgen 😂

Også har hun hatt besøk av en venninne😂jøsses,og nesten samme overskrift som villa,uff er trist å se at hun ikke klare noe selv

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...