marthes Skrevet 26. februar 2017 #241 Del Skrevet 26. februar 2017 Hvem sponser henne egentlig? Jeg tenker at hun kanskje legger ut sånt i håp om å bli sponset... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 27. februar 2017 #242 Del Skrevet 27. februar 2017 Rart ingen her lurer på hvorfor VP/Camilla Øvestad har lagt til Ine på sin VELDIG private IG, hvor hun bare skal ha sine aller nærmeste. Forstå det den som kan. https://imgur.com/a/WoqAf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 27. februar 2017 #243 Del Skrevet 27. februar 2017 6 timer siden, Shoppingqueen skrev: Rart ingen her lurer på hvorfor VP/Camilla Øvestad har lagt til Ine på sin VELDIG private IG, hvor hun bare skal ha sine aller nærmeste. Forstå det den som kan. https://imgur.com/a/WoqAf Det har blitt kommentert flere ganger i Paprika-tråden. Hun kan jo ikke akkurat forsøke å ta avstand heller da, når hun legger henne til på den helt private kontoen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 27. februar 2017 #244 Del Skrevet 27. februar 2017 Kjære vene, så dårlig hun er til å skrive. Så pinlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 27. februar 2017 #245 Del Skrevet 27. februar 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 27. februar 2017 #246 Del Skrevet 27. februar 2017 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Det har blitt kommentert flere ganger i Paprika-tråden. Hun kan jo ikke akkurat forsøke å ta avstand heller da, når hun legger henne til på den helt private kontoen. Akkurat. Så på et eller annet vis må de gagne VP, eller i det minste Mille Moi. Jeg hadde ikke latt henne følge meg privat i alle fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinenico Skrevet 27. februar 2017 #247 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Jeg kommenterte på siste bilde på instagram; Og helt likt vp sitt. Jeg ble fjernet som venn nesten sekunden etter jeg kommenterte Endret 27. februar 2017 av Tinenico 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 27. februar 2017 #248 Del Skrevet 27. februar 2017 5 minutter siden, Tinenico skrev: Jeg kommenterte på siste bilde på instagram; Og helt likt vp sitt. Jeg ble fjernet som venn nesten sekunden etter jeg kommenterte Så det jeg også,samme tekst omtrent som paprika da hun la ut gutterommet på Instagram,uff tragisk at hun ikke kan klare noe selv,skjønner ikke hva hun skal med hverken blogg eller Instagram,er jo bare kopi alt sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 27. februar 2017 #249 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg morer meg litt over at hun konsekvent skriver sin egen bloggadresse feil . Hun skriver now.com/gladehjem på instagram og andre steder, mens det faktisk er nouw.com/ osv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 27. februar 2017 #250 Del Skrevet 27. februar 2017 17 minutter siden, Veslefrikk skrev: Jeg morer meg litt over at hun konsekvent skriver sin egen bloggadresse feil . Hun skriver now.com/gladehjem på instagram og andre steder, mens det faktisk er nouw.com/ osv. Det er rett stavet på IG-profilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #251 Del Skrevet 27. februar 2017 Har hun to blogger? Jeg har alltid brukt https://gladehjem.wordpress.com Hva er egentlig det nouw-greiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 27. februar 2017 #252 Del Skrevet 27. februar 2017 26 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Det er rett stavet på IG-profilen Da har det blitt det nå helt nylig. Men på disse små filmsnuttene hun legger ut så var det ihvertfall feilstavet senest i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. februar 2017 #253 Del Skrevet 27. februar 2017 På 7.2.2017 den 12.32, Prinsesse788 skrev: Angrerett er beskyttet i norsk lov, så butikken kan ikke bannlyse noen for dette. Det gjelder nettkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 27. februar 2017 #254 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Har bare sett wordpressutgaven av bloggen hennes. Må si at nouw-versjonen hadde et fint design. Større bilder og mer delikat. Endret 27. februar 2017 av Viernes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 27. februar 2017 #255 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg skrev på IG at rommet var helt likt VP sitt. Ble blokkert,gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 27. februar 2017 #256 Del Skrevet 27. februar 2017 3 minutter siden, ricecrispies skrev: Jeg skrev på IG at rommet var helt likt VP sitt. Ble blokkert,gitt. Tviler ikke,det går ikke inn der ,må være noe riv ruskende galt . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 27. februar 2017 #257 Del Skrevet 27. februar 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner samt svar - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. mars 2017 #258 Del Skrevet 1. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 5. mars 2017 #259 Del Skrevet 5. mars 2017 bombe, det gale hjem er også alenemamma i helgen 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 5. mars 2017 #260 Del Skrevet 5. mars 2017 20 minutter siden, marthes skrev: bombe, det gale hjem er også alenemamma i helgen 😂 Også har hun hatt besøk av en venninne😂jøsses,og nesten samme overskrift som villa,uff er trist å se at hun ikke klare noe selv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg