clyde Skrevet 24. februar 2017 #221 Del Skrevet 24. februar 2017 3 minutter siden, Onbothsides skrev: Men jeg skjønner ikke hvorfor Anna, Camilla og disse andre ikkke gjør noe? Jeg må innrømme at jeg blir irritert på de også når de tilsynelatende lar dette gå forbi uten å gjøre noe. Nei, det skjønner ikke jeg heller. Jeg hadde IKKE latt det gå. Kan godt være at disse bloggerne ikke legger noen stolthet i arbeidet sitt, om GH noen gang stjeler fra min gamle blogg da får det konsekvenser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 24. februar 2017 #222 Del Skrevet 24. februar 2017 En blogger gikk til lokalavisen for en stund siden, men tror aldri det skjedde noe mer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 24. februar 2017 #223 Del Skrevet 24. februar 2017 Hvis jeg ble kopiert slik ville jeg laga bråk så hun sluttet, og nå tror jeg garantert at denne kopieringen er eneste grunn til at Ine har lesere. Det er kun dette som genererer klikk nå, hun har jo (tydeligvis) ingenting å komme med selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 24. februar 2017 #224 Del Skrevet 24. februar 2017 På 23.2.2017 den 17.54, Prinsesse788 skrev: @Viernes konstruktivt svar fra konkurranseansvarlig da. Mange som har noe å lære av den der. Ja, synes hun svarte veldig fint. Fikk et godt inntrykk av Hjertelykke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 24. februar 2017 #225 Del Skrevet 24. februar 2017 Tipset Drømmeverden om det jeg, siden jeg vet hvem hun er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 24. februar 2017 #226 Del Skrevet 24. februar 2017 3 minutter siden, Viernes skrev: Tipset Drømmeverden om det jeg, siden jeg vet hvem hun er. Det er bra Det skal ikke være sånn at det er greit å stjele andres arbeid, jeg skjønner ikke at flere ikke reagerer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 24. februar 2017 #227 Del Skrevet 24. februar 2017 Hun skjønner ikke alvoret i det hele tatt. Hun har bare lyst å være som bloggdamene hun ser opp til, og det at folk reagerer på kopiering betyr åpenbart ingenting. Hun vil bare ha en "kul blogg", hun. Hun får nok kommentarer på kopieringen nesten daglig. Det at hun fortsetter år etter år, viser bare at det aldri vil nå inn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 24. februar 2017 #228 Del Skrevet 24. februar 2017 14 minutter siden, clyde skrev: Det er bra Det skal ikke være sånn at det er greit å stjele andres arbeid, jeg skjønner ikke at flere ikke reagerer. Så bra at noen sier i fra,prøvde det jeg også men ingen gjorde noe med det da,synd for kopiering av tekst er ulovlig,den dama kan ingenting selv og må stoppes,ikke riktig at hun får cred for andres skriverier 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglemor@co Skrevet 24. februar 2017 #229 Del Skrevet 24. februar 2017 Ser ut som hun har skrevet om det første avsnittet nå 👍🏼🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 24. februar 2017 #230 Del Skrevet 24. februar 2017 Jammen har hu skrevet om,er vel litt flaut,vi har jo allerede sett hun har kopiert,at hun tør,ligger jo i dagen at hun stjeler tekster,nå prøver hun å hente seg inn igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 24. februar 2017 #231 Del Skrevet 24. februar 2017 29 minutter siden, Uglemor@co skrev: Ser ut som hun har skrevet om det første avsnittet nå 👍🏼🙈 Jasså, prøver hun å skjule tyveriet sitt nå. Vi får se hvor lenge det er til neste gang hun stjeler en tekst fra noen. Det er bare å holde øya oppe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 25. februar 2017 #232 Del Skrevet 25. februar 2017 Hun skriver så sykt dårlig. Har ikke hun fullført noe skole heller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 25. februar 2017 #233 Del Skrevet 25. februar 2017 Ordet "jo" begynner å irritere meg altså😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 25. februar 2017 #234 Del Skrevet 25. februar 2017 Vurdert å starte blogg jeg nå, hvor jeg kun skal kopiere Ine, bloggen kan hete detgalehjem :D 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 25. februar 2017 #235 Del Skrevet 25. februar 2017 Lurer på hvordan hun selv hadde reagert hvis noen hadde drevet å kopiert hennes bilder og tekst? 🤔 Tror ikke hun hadde latt det passere uten bråk. Nesten vært morsomt å prøvd bare for å se reaksjonen.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 26. februar 2017 #236 Del Skrevet 26. februar 2017 23 timer siden, marthes skrev: Vurdert å starte blogg jeg nå, hvor jeg kun skal kopiere Ine, bloggen kan hete detgalehjem :D Ha ha ha!!! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 26. februar 2017 #237 Del Skrevet 26. februar 2017 Kjenner jeg blir så flau over Ine som bare godkjenner positive kommentarer. Vi er mange som har lagt igjen kommentarer som går på kopiering, osv, men det later hun som hun ikke ser. Også takker hun for alle kommentarer hun får. Altså, hvor er de? Er som regel 1-2, ellers ingen. Og hva er greia med de klossene unga hennes leker med? Kreativitet og læring...? Lære seg å stable et par klosser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 26. februar 2017 #238 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) 19 minutter siden, suckers skrev: Kjenner jeg blir så flau over Ine som bare godkjenner positive kommentarer. Vi er mange som har lagt igjen kommentarer som går på kopiering, osv, men det later hun som hun ikke ser. Også takker hun for alle kommentarer hun får. Altså, hvor er de? Er som regel 1-2, ellers ingen. Og hva er greia med de klossene unga hennes leker med? Kreativitet og læring...? Lære seg å stable et par klosser. Jeg tenker det er et reklameinnlegg som ikke er merket. Endret 26. februar 2017 av clyde 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 26. februar 2017 #239 Del Skrevet 26. februar 2017 Hun må jo sitte med en utrolig vond og fæl følelse når hun får disse kommentarene om kopiering. Det kan jo ikke føles godt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 26. februar 2017 #240 Del Skrevet 26. februar 2017 5 timer siden, clyde skrev: Jeg tenker det er et reklameinnlegg som ikke er merket. Selvfølgelig er det det. Sett dere der jenter og lek med klossene så mamma får tatt bilder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg