Gjest Chloe Skrevet 7. februar 2017 #121 Del Skrevet 7. februar 2017 Hun har det bare litt moro med å se om GH klarer å henge med i svinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 7. februar 2017 #122 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) 32 minutter siden, Valetta skrev: Men det var jo voldsomt hvor fort VP kastet ut grønt da?? Selv til henne å være? Hun har sikkert flere bilder i arkivet. 😊 Bilder hun legger ut trenger ikke nødvendigvis å være dagens. Eller kanskje hun gikk veldig raskt lei grønt. Ikke lett å vite. Endret 7. februar 2017 av Chloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. februar 2017 #123 Del Skrevet 8. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 9. februar 2017 #124 Del Skrevet 9. februar 2017 På 7.2.2017 den 19.50, Veslefrikk skrev: Nå har de sikksakk stripete og de stripete sofaputene i blått, som var nye her om dagen, forsvunnet ut av sofaen allerede i følge ig. Merkelige greier . Ja hun må jo følge villapaprika,nå er det lyseblå,i morra er det grønt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 9. februar 2017 #125 Del Skrevet 9. februar 2017 Da er seagras puter og boblevaser på plass blir skremt jeg av den dama som ikke har egen stil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. februar 2017 #126 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Seagrass og boblevaser har flyttet inn (selvfølgelig). Denne fargen var egentlig veldig fin og de vasene og. Men jeg synes alt blir for dyrt jeg. Endret 9. februar 2017 av Valetta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 9. februar 2017 #127 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Det var visst godt å få litt farge inn i huset, sånn helt plutselig. Endret 9. februar 2017 av lillesky 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. februar 2017 #128 Del Skrevet 9. februar 2017 Fant forresten "boblevaser" på Nille i dag. Ikke like fine kanskje, men ikke så langt unna. 100 kr for to (stor og liten) 🖒😉 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 9. februar 2017 #129 Del Skrevet 9. februar 2017 7 minutter siden, Valetta skrev: Fant forresten "boblevaser" på Nille i dag. Ikke like fine kanskje, men ikke så langt unna. 100 kr for to (stor og liten) 🖒😉 Tuller du med oss eller? Kan ikke kjøpe noe som ser greit ut til hundre kroner når man kan kjøpe dyrt fra millemoi da! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. februar 2017 #130 Del Skrevet 9. februar 2017 Hehe, heldigvis så kan man det! 105 kr kontra 850. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 9. februar 2017 #131 Del Skrevet 9. februar 2017 Synes det er litt dumt å gjøre narr av noen som antakelig ikke vet bedre... Skjønner at det er fristende å kommentere, men det genererer egentlig bare mer trafikk inn på bloggen. Og da tenker hun i alle fall at det er verdt å fortsette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. februar 2017 #132 Del Skrevet 9. februar 2017 Ja ang Glade hjem er jeg egentlig helt enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 9. februar 2017 #133 Del Skrevet 9. februar 2017 Er enig at det gir klikk på bloggen,men herremin er det riktig at hun får ros for det hu legger ut når alt er kopi????,er jo villa paprikas ideer hun Blood kopierer,så sitter folk å liker det,jeg fatter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. februar 2017 #134 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Å herme etter stil og kjøp er nå en ting. Det er jo ikke ulovlig, og ganske harmløst i seg selv - bortsett fra at det er flaut å se på utenifra da. Endret 9. februar 2017 av lillesky 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2017 #135 Del Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, Valetta skrev: Hehe, heldigvis så kan man det! 105 kr kontra 850. Men orginalen koster mest. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 9. februar 2017 #136 Del Skrevet 9. februar 2017 47 minutter siden, Jennybella skrev: Er enig at det gir klikk på bloggen,men herremin er det riktig at hun får ros for det hu legger ut når alt er kopi????,er jo villa paprikas ideer hun Blood kopierer,så sitter folk å liker det,jeg fatter ikke Er vel strengt tatt ikke VP sine ideer heller. Hun kjøper jo bare et ferdig konsept fra MilleMoi. Hun har jo ikke en egen stil. I svært liten grad i hvertfall. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 9. februar 2017 #137 Del Skrevet 9. februar 2017 17 minutter siden, Veslefrikk skrev: Er vel strengt tatt ikke VP sine ideer heller. Hun kjøper jo bare et ferdig konsept fra MilleMoi. Hun har jo ikke en egen stil. I svært liten grad i hvertfall. Det kan du godt si,men er vel strengt talt villa paprika som setter det sammen og plukker ut det hun vil ha,alle kan kjøpe fra millemoi men kun gladehjem som setter det sammen helt likt,det er det jeg mener.Ikke en ting står annerledes,hun har jo ikke interiørdesign siden hun må blod kopiere,sykt spør du meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. februar 2017 #138 Del Skrevet 9. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 9. februar 2017 #139 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg opplever ikke at det problematiske er kopiering av stil (produkter, tekstiler) men at hun uhemmet kopierer skriftlige innlegg og later som det er hennes eget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 9. februar 2017 #140 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg hadde i hvertfall blitt redd hvis jeg våknet opp og sjekka Instagram og så akkurat det samme som jeg har selv på samme plass,hadde seriøst trodd hu hadde vært inne hos meg på natta og knipsa,synes detta er veldig ekkelt,at to bloggere har indentiske bilder,hadde ikke godtatt det hadde det vært meg,være seg bilder eller innlegg,villa paprika lever av det,det gjør ikke hu andre 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg