AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Jeg har lenge følt at jeg har mistet meg selv og vet ikke helt hvordan jeg skal få denne følelsen av meg selv tilbake. Anonymkode: 78228...10d
Lammelåret Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Kanskje du er i en prosess der du endres litt? Og at det vil være bra for deg å leite etter hva du liker og prøve ut nye ting?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 2 timer siden, Lammelåret skrev: Kanskje du er i en prosess der du endres litt? Og at det vil være bra for deg å leite etter hva du liker og prøve ut nye ting? Ja, det kan være. Har vært veldig syk en stund og sliter ennå med angst og depresjon, jeg tenker det kanskje kan være en del av grunnen? Men skal prøve så godt jeg kan å se på det som en mulighet til starte på nytt og å bli den jeg vil være. Anonymkode: 78228...10d
Lammelåret Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan være. Har vært veldig syk en stund og sliter ennå med angst og depresjon, jeg tenker det kanskje kan være en del av grunnen? Men skal prøve så godt jeg kan å se på det som en mulighet til starte på nytt og å bli den jeg vil være. Anonymkode: 78228...10d Det kan godt være. Det er fint å høre at du er klar til å se fremover, da er du i gang!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Kjenner meg godt igjen. Har også hatt en del problemer med tilsvarende lidelser. Tror det er normalt å bli litt forvirret etter slike erfaringer. For min del ble i hvert fall livet snudd på hodet og jeg måtte lære meg å leve igjen, og forsøker fortsatt å lære å leve som jeg gjorde før. Det er dessuten vanskelig å akseptere at jeg har vært syk og til tider fortsatt er det, noe som forstyrrer selvbildet enda mer. Jeg håper det blir bedre for deg. Søk etter de tingene du trives med og vær nær de menneskene du stoler på og liker. Det kan f eks være fint å være i lag med mennesker som har kjent deg lenge, er glad i deg og vet hvordan du er. I slike relasjoner vil man ofte oppleve å bli speilet på en anerkjennende og positiv måte for nettopp hvordan de ser på deg, noe som vi mennesker kan bruke som et referansepunkt for hvem vi er. Selv om det er vanskelig tror jeg det beste du kan gjøre er å tilbringe tid med mennesker du bryr deg om og som du kan støtte deg på, samtidig som du tar nye steg på veien i søken etter hva du trives med og hvilket liv du vil skape for deg selv. Det som er fort gjort er å isolere seg, men det fører gjerne bare til mer grubling, usikkerhet og ensomhet. Lykke til! Anonymkode: a1dd8...125 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #7 Skrevet 14. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg godt igjen. Har også hatt en del problemer med tilsvarende lidelser. Tror det er normalt å bli litt forvirret etter slike erfaringer. For min del ble i hvert fall livet snudd på hodet og jeg måtte lære meg å leve igjen, og forsøker fortsatt å lære å leve som jeg gjorde før. Det er dessuten vanskelig å akseptere at jeg har vært syk og til tider fortsatt er det, noe som forstyrrer selvbildet enda mer. Jeg håper det blir bedre for deg. Søk etter de tingene du trives med og vær nær de menneskene du stoler på og liker. Det kan f eks være fint å være i lag med mennesker som har kjent deg lenge, er glad i deg og vet hvordan du er. I slike relasjoner vil man ofte oppleve å bli speilet på en anerkjennende og positiv måte for nettopp hvordan de ser på deg, noe som vi mennesker kan bruke som et referansepunkt for hvem vi er. Selv om det er vanskelig tror jeg det beste du kan gjøre er å tilbringe tid med mennesker du bryr deg om og som du kan støtte deg på, samtidig som du tar nye steg på veien i søken etter hva du trives med og hvilket liv du vil skape for deg selv. Det som er fort gjort er å isolere seg, men det fører gjerne bare til mer grubling, usikkerhet og ensomhet. Lykke til! Anonymkode: a1dd8...125 Tusen takk! Har brutt litt kontakten med de som jeg hadde som venner etter jeg ble syk, men skal prøve å få tatt opp igjen kontakten nå, tror det er noe i det du sier... Anonymkode: 78228...10d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå