Gå til innhold

Noen som bruker Jaydess minihormonspiral? erfaringer?

Fremhevede innlegg

Gjest Gemini7
Skrevet

Tenker ift smerte ved innsetting, evt smerter etterpå? blødningsforstyrrelser? Merker man at den er der etterpå? Hvor lang tid tar det evt før dette "går seg til"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satte inn mandag 2.januar hos gynekolog. Selve innsettelsen gikk knirkefritt, kun et ubehag som varte ca 5 sekunder. Dro rett på jobb etterpå. 

Gjest Gemini7
Skrevet (endret)
På 13.1.2017 den 18.38, Ennahooj skrev:

Satte inn mandag 2.januar hos gynekolog. Selve innsettelsen gikk knirkefritt, kun et ubehag som varte ca 5 sekunder. Dro rett på jobb etterpå. 

takk!! Andre som har brukt den over tid?

Endret av Gemini7
Skrevet

Ikke for å skremme deg. Men fordi om det gikk knirkefritt for Ennahooj så trenger ikke du å oppleve det slik. Mange får skikkelige smerter både under innsetting og etterpå. Søk litt om det på nettet og les historier der. Jeg er 43 år å kommer aldri til å prøve en gang spiral. Hørt altfor mange smerte historier til at jeg vil prøve. Lykke til.

Anonymkode: 6ca6e...669

Gjest Gemini7
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å skremme deg. Men fordi om det gikk knirkefritt for Ennahooj så trenger ikke du å oppleve det slik. Mange får skikkelige smerter både under innsetting og etterpå. Søk litt om det på nettet og les historier der. Jeg er 43 år å kommer aldri til å prøve en gang spiral. Hørt altfor mange smerte historier til at jeg vil prøve. Lykke til.

Anonymkode: 6ca6e...669

Disse historiene har jeg hørt også... derfor jeg prøver høre om det kanskje kan være noen positive historier vedr jaydess; spesielt siden den er mindre og har lavere hormondose... tåler egentlig ikke hormoner så bra og har alltid vært skremt mtp fremmedlegemer i livmora.. men det er på tide å få en mer stabil prevensjonsform enn den jeg har nå så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...